Gjest Very Victoria Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Mary Janes er pumps med rem over vristen. De finnes i utallige varianter og så godt som hver eneste skodesigner har sin egen variant av dem.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 I enkelte filmer bruker de Mary Jane som slang for marijuana.. huana.. etellerannet språk :D
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Fra Wikipedia: Mary Jane shoes are a variety of shoes usually worn by teenage and younger girls. "Mary Jane" is an American term for strap shoes. Mary Janes typically have low heels, rounded closed toes, and a buckled strap across the instep. They are often made of black patent leather, although some current incarnations are also made of canvas or suede.
Millis Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2006 Da er dette mary janes? http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=4706
Gjest Dalwhinnie Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Da er dette mary janes? http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=4706 ← Yepp
Gjest Fruktfat Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 ligner på det vi kalte kina-sko da jeg var liten.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #10 Skrevet 9. mai 2006 Og da vet jeg med sikkerhet at jeg IKKE skal ha mary janes!!!
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #11 Skrevet 9. mai 2006 ligner på det vi kalte kina-sko da jeg var liten. ← Hehe, jeg husker kina skoene. Jeg eeeelsket mine! Det er jo betydelige forskjeller på en mary jane sko og en kina sko. Den siste er som regel laget i stoff/velour og har ikke hel(hæl?) Jeg lurer på om de fortsatt lager de der kina skoene. Kan ikke huske jeg har sett dem på flere år...
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #12 Skrevet 10. mai 2006 Jeg lurer på om de fortsatt lager de der kina skoene. Kan ikke huske jeg har sett dem på flere år... ← Jada, de selges fortsatt. Pandabutikken i Oslo har de, har også dett noen skobutikker som fører disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå