Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Er det noen her som har vært plaget med cellulitter, men har klart å fjerne de? Evt. hvordan? - hvor lang tid? - og eventuelle kostnader? Jeg er relativt slank, men har slapp hud og cellulitter på baksiden av lårene og rumpa, masse flesk , huff. Vil ikke vise meg i bikini sånn som jeg ser ut. Er nok arvelig for min del, trener og spiser relativt sunt. - Håper på gode tips, er villig til å gjøre mye altså for å få de fjernet.
mee mee Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 på magic har de noe som heter techni spa (eller noe sånn) hørt at det skal virke litt, men dyrt da..
Respect Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Ja, det har jeg. Hadde massevis av cellulitter før, men etter et halvt år med knebøy, ca to ganger i uka med belastning tilsvarende egen kroppsvekt, er de betraktelig redusert. Det samme er mye fett på lår og rompe.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Tenker du knebøy på apparat på treningsstudio? Den man sitter i en stol, med en plate forran seg og har føttene på den plata, og skyver fram og tilbake? Hehe, vanskelig å forklare det gitt..
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #5 Skrevet 10. mai 2006 Kaster meg på denne jeg. Har hørt at lymfedrenasje skal kunne virke. Eller en annen eelektronisk maskin på salong. Har noen av dere hørt om det? Eller prøvd det? Hva koster det?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Du kan sjekke det. Det er en oppskrift på cellulittolje, som skal masseres daglig i områder hvor man er plaget med cellulitt.
Respect Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Tenker du knebøy på apparat på treningsstudio? Den man sitter i en stol, med en plate forran seg og har føttene på den plata, og skyver fram og tilbake? Nei, denne maskinen gir ikke stabilitetstrening i tillegg. Vektstang på skuldrene, ca 50 kg og opp og ned med rompa fire repetisjoner fire ganger er det som skal til.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #8 Skrevet 11. mai 2006 Du kan sjekke det. Det er en oppskrift på cellulittolje, som skal masseres daglig i områder hvor man er plaget med cellulitt. ← Høres ut som en veldig bra og billig råd! Takk
Gjest itla Skrevet 11. mai 2006 #9 Skrevet 11. mai 2006 For min del funker det best å skrubbe med kroppsbørste hver gang jeg dusjer, og smøre meg med bodylotion etterpå (har lite tro på disse celulitt-kremene). I tillegg til trening (rumpeøvelser, knebøy) og et nogenlunde fornuftig kosthold, såklart. Men nå er jeg vel heller ikke så veldig disponert for det i utgangspunktet, heldigvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå