Latee Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Har hørt så mye fint om begge deler her inne... Og lurer på å gå til anskaffelse av en av delene... Men er litt usikker på hvilken av dem.. :klø: Hva er fordelene med produktene - og hva er de evt. negative sidene? Forresten, denne skulle kanskje vært på velvære forumet....? Endret 9. mai 2006 av Latee
Gjest Virvel Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Yerka inneholder en god del aluminiumklorid, så virkningsmessig er de ganske like, vil jeg tro. Aluminiumklorid kommer i roll-on, mens Yerka må du smøre på med en bomullsdott. Det er også litt forskjell i pris, men begge er nokså drøye i bruk.
Saeria Skrevet 10. mai 2006 #4 Skrevet 10. mai 2006 Jeg har bare prøvd alu.kloriden og er meget godt fornøyd med den. Den lukter ikke akkurat blomster i det du påfører den, men den lukta forsvinner. Bare ikke ta den på når huden er våt eller nybarbert. Da risikerer du at det svir og klør. Men det står på flasken at den skal påføres helt tørr hud da og ikke rett etter en har barbert seg.
Mint Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Er det slik at Yerka er litt mildere enn alu.klorid? Enda jeg bruker bare littegrann av alu.klorid, blir jeg litt sår under armene..
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Jeg bruker yerka og blir nokså sår under armene av den. Spesielt i uken er den vond, og på sidene av armhulen er det verst. Når det er sagt så er den sabla effektiv,og jeg slipper bekymringen.
Gjest Gjesta Skrevet 13. mai 2006 #7 Skrevet 13. mai 2006 (endret) Jeg har bare prøvd alu.klorid og er svært fornøyd. Smørte på litt for mye i starten, det klødde og huden ble sår. Jeg betalte rundt hundelappen for den og jeg har hatt den i ett år, den er forsatt halvfull, tenkte jeg skulle prøve yerka snart.. Jeg bruker forresten bittelitt deo i tillegg, men det er fordi armhulen blir litt seig og tørr(vanskelg å forklare). Jeg synes det er ubehagelig, men jeg er veldig var på sånt.. Endret 13. mai 2006 av Binna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå