Gå til innhold

Ny kjæreste

Fremhevede innlegg

Skrevet
For noe tøv :twisted:

Det er da en selvfølge at både kvinner OG menn skal gjøre sitt ytterste for å tekke sin partner. Dette handler ikke om en eget velvære.

Dette kan du rett og slett ikke mene. Ingen skal behøve å ta KIRURGI for sin partners skyld. Den som krever noe slikt er ikke noe å samle på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du får prøve å strekke litt på den....

Ja, har du hørt det, tisser blir større når man drar i dem! Spesielt hvis man gjentar bevegelsen. Helt utrolig :overrasket:

Skrevet
Dette kan du rett og slett ikke mene. Ingen skal behøve å ta KIRURGI for sin partners skyld. Den som krever noe slikt er ikke noe å samle på.

Jeg har da heller ikke påstått at jeg er noe å samle på :humpe: Så da kan jeg vel få mene hva jeg vil?

Skrevet
Ja, har du hørt det, tisser blir større når man drar i dem! Spesielt hvis man gjentar bevegelsen. Helt utrolig  :overrasket:

Jupp, og så er det MYE billigere enn plastisk kirurgi

Skrevet
Jeg har da heller ikke påstått at jeg er noe å samle på  :humpe: Så da kan jeg vel få mene hva jeg vil?

Jo, klart du får mene hva du vil. Men når du mener dine synspunkt her er karakteristiske for oppegående mennesker, må man jo reagere.

Skrevet
Jo, klart du får mene hva du vil. Men når du mener dine synspunkt her er karakteristiske for oppegående mennesker, må man jo reagere.

Det er da ikke min skyld at andre her er "ikkeoppegående"

Gjest Gjest
Skrevet

Gamle gode 10na: hvor lang bør den være da? og tykk.. kan du svare på dette??

Skrevet
Gamle gode 10na: hvor lang bør den være da? og tykk.. kan du svare på dette??

For mitt vedkommende spiller det liten eller ingen rolle, jeg er så trang at jeg kan ha fullkommen sex med en fyrstikk.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, da kan vi si med 100% sikkerhet at det faktisk er en køddeprofil :)

Skrevet
Ok, da kan vi si med 100% sikkerhet at det faktisk er en køddeprofil :)

Køddeprofil :riste: Profilen "gamle gode 10na" er ingen køddeprofil

Køddesvar derimot :Nikke:

Og hvorfor?

Jeg er så jævlig lei av spørsmål som "uff, kjæresten min har for liten tiss, hva skal jeg gjøre". Himmel og hav, om kjæresten har for liten tiss, gjør du en av to ting; lever med det eller dumper ham, og som trådstarter sa, så ville hun ikke dumpe ham. Hva er da liksom poenget å starte en diskusjon rundt noe en selv vet svaret på.

Skrevet
Det har sikkert vært nevnt før, men 13 cm er faktisk ikke en "liten" penis. Jeg tror du enten har vært "godt vant" med tidligere type, eller så bommer du litt på øyemålet. Regner med at du ikke har vært fremme med linjalen..  :forvirret:

dei meine jo d nå at gjennomsnitte i verden e på 13 et eller aent

Skrevet
dei meine jo d nå at gjennomsnitte i verden e på 13 et eller aent

Gjesten med innlegget som ble svart på: Akkurat dette med 13cm har jeg ikke fått med meg, men kan virke som det klassiske gjennomsnittet på 15cm/(6 inches) faktisk er litt i overkant, ja. Det kommer jo også litt an på hvordan man måler, om man presser linjalen litt inn mot skambenet, eller bare toucher. (Jeg har lest at begge deler er riktig så.. ?)

En annen ting er at når helsepersonell utfører "målingene" blir gjennomsnittet tydelig mindre enn når menn sender inn sine egne resultater på internett.. Vet ikke om noen ble overraska.. :ler2:

Skrevet (endret)
En annen ting er at når helsepersonell utfører "målingene" blir gjennomsnittet tydelig mindre enn når menn sender inn sine egne resultater på internett.. Vet ikke om noen ble overraska..  :ler2:

Hehe, sant nok. Men så er det kanskje noe med det at det er vanskeligere å bli _helt_ hard i en slik situasjon. Men det viktigste er jo ikke gjennomsnittet, det er vel heller at kvinnen man har sex med er fornøyd.

Hva synes dere kvinner at er _for_ lite da?

Endret av Tsjopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...