K.A. Skrevet 26. juli 2006 #41 Skrevet 26. juli 2006 For noe tøv Det er da en selvfølge at både kvinner OG menn skal gjøre sitt ytterste for å tekke sin partner. Dette handler ikke om en eget velvære. ← Dette kan du rett og slett ikke mene. Ingen skal behøve å ta KIRURGI for sin partners skyld. Den som krever noe slikt er ikke noe å samle på.
Knurr Skrevet 26. juli 2006 #42 Skrevet 26. juli 2006 Du får prøve å strekke litt på den.... ← Ja, har du hørt det, tisser blir større når man drar i dem! Spesielt hvis man gjentar bevegelsen. Helt utrolig
Gamle gode 10na Skrevet 26. juli 2006 #43 Skrevet 26. juli 2006 Dette kan du rett og slett ikke mene. Ingen skal behøve å ta KIRURGI for sin partners skyld. Den som krever noe slikt er ikke noe å samle på. ← Jeg har da heller ikke påstått at jeg er noe å samle på Så da kan jeg vel få mene hva jeg vil?
Gamle gode 10na Skrevet 26. juli 2006 #44 Skrevet 26. juli 2006 Ja, har du hørt det, tisser blir større når man drar i dem! Spesielt hvis man gjentar bevegelsen. Helt utrolig ← Jupp, og så er det MYE billigere enn plastisk kirurgi
K.A. Skrevet 26. juli 2006 #45 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har da heller ikke påstått at jeg er noe å samle på Så da kan jeg vel få mene hva jeg vil? ← Jo, klart du får mene hva du vil. Men når du mener dine synspunkt her er karakteristiske for oppegående mennesker, må man jo reagere.
Gamle gode 10na Skrevet 26. juli 2006 #46 Skrevet 26. juli 2006 Jo, klart du får mene hva du vil. Men når du mener dine synspunkt her er karakteristiske for oppegående mennesker, må man jo reagere. ← Det er da ikke min skyld at andre her er "ikkeoppegående"
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #47 Skrevet 26. juli 2006 Gamle gode 10na: hvor lang bør den være da? og tykk.. kan du svare på dette??
Gamle gode 10na Skrevet 27. juli 2006 #48 Skrevet 27. juli 2006 Gamle gode 10na: hvor lang bør den være da? og tykk.. kan du svare på dette?? ← For mitt vedkommende spiller det liten eller ingen rolle, jeg er så trang at jeg kan ha fullkommen sex med en fyrstikk.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #49 Skrevet 27. juli 2006 Ok, da kan vi si med 100% sikkerhet at det faktisk er en køddeprofil
Gamle gode 10na Skrevet 27. juli 2006 #50 Skrevet 27. juli 2006 Ok, da kan vi si med 100% sikkerhet at det faktisk er en køddeprofil ← Køddeprofil Profilen "gamle gode 10na" er ingen køddeprofil Køddesvar derimot Og hvorfor? Jeg er så jævlig lei av spørsmål som "uff, kjæresten min har for liten tiss, hva skal jeg gjøre". Himmel og hav, om kjæresten har for liten tiss, gjør du en av to ting; lever med det eller dumper ham, og som trådstarter sa, så ville hun ikke dumpe ham. Hva er da liksom poenget å starte en diskusjon rundt noe en selv vet svaret på.
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #51 Skrevet 1. august 2006 Det har sikkert vært nevnt før, men 13 cm er faktisk ikke en "liten" penis. Jeg tror du enten har vært "godt vant" med tidligere type, eller så bommer du litt på øyemålet. Regner med at du ikke har vært fremme med linjalen.. ← dei meine jo d nå at gjennomsnitte i verden e på 13 et eller aent
Gjest Gjest Skrevet 4. august 2006 #52 Skrevet 4. august 2006 dei meine jo d nå at gjennomsnitte i verden e på 13 et eller aent ← Gjesten med innlegget som ble svart på: Akkurat dette med 13cm har jeg ikke fått med meg, men kan virke som det klassiske gjennomsnittet på 15cm/(6 inches) faktisk er litt i overkant, ja. Det kommer jo også litt an på hvordan man måler, om man presser linjalen litt inn mot skambenet, eller bare toucher. (Jeg har lest at begge deler er riktig så.. ?) En annen ting er at når helsepersonell utfører "målingene" blir gjennomsnittet tydelig mindre enn når menn sender inn sine egne resultater på internett.. Vet ikke om noen ble overraska..
Tsjopp Skrevet 4. august 2006 #53 Skrevet 4. august 2006 (endret) En annen ting er at når helsepersonell utfører "målingene" blir gjennomsnittet tydelig mindre enn når menn sender inn sine egne resultater på internett.. Vet ikke om noen ble overraska.. Hehe, sant nok. Men så er det kanskje noe med det at det er vanskeligere å bli _helt_ hard i en slik situasjon. Men det viktigste er jo ikke gjennomsnittet, det er vel heller at kvinnen man har sex med er fornøyd. Hva synes dere kvinner at er _for_ lite da? Endret 4. august 2006 av Tsjopp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå