Gå til innhold

Ny kjæreste

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

KJØP en PenisPumpe, da blir den større

Skrevet

skulle likt og sett ansiktsuttrykket til typen om jeg hadde sagt

"jeg har kjøpt penispumpe til deg slik at junior blir større enn den er nå"

nei jeg ville heller tatt meg en seriøs prat med han og snakket om hvordan dere opplever sexen sammen..kan være at han ikke er så fornøyd heller?

det er somoftest sånn at kjenner ikke du noe, kjenner ikke han så mye heller.

snakk om det og bli enige om en løsning, liker du typen tar du deg en prat med han, og nåvartfall prøver og bli enige om en ting. :)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjesta
Skrevet (endret)
Jeg er glad jeg har utstyr som er over gjennomsnittet når jeg leser slike poster som dette.

Det er ikke "kølla" mi som gjør at jeg blir dumpa i det minste.  :ler:

Hæ? :overrasket:

Blir du dumpet når pikken er over gjennomsnittet? Jøss!

Endret av Kvinneguden
Gjest Gjest_Gamle gode 10na_*
Skrevet
Har nettopp fått meg ny kjæreste, var så heldig å få han jeg har gått og sendt lange blikk etter over lengre tid. Vi har det kjempefint ellers, men da vi skulle ha sex ble jeg møtt med et lite problem for å si det sånn :overrasket:

Han var overhodet ikke godt utstyrt... 12-13 cm i erigert tilstand :overrasket:

Kjenner ikke så mye til ham der nede siden jeg blir nokså våt selv..  :sjenert:

Hva skal jeg gjøre? noen som har vært i liknende situasjon? vil jo ikke dumpe han pga dette!

Fydda, kvitt deg med fyren, du kan da IKKE være sammen med en mann med en sånn liten tiss?

Eller, dersom mannen er noe å samle på til tross for den lille tissen, så kanskje du burde vurdere å trene opp f##a di, som KANSKJE er litt i det slafsete laget ettersom det ikke er lengen som avgjør om du kjenner noe eller ei.

Skrevet
Har nettopp fått meg ny kjæreste, var så heldig å få han jeg har gått og sendt lange blikk etter over lengre tid. Vi har det kjempefint ellers, men da vi skulle ha sex ble jeg møtt med et lite problem for å si det sånn :overrasket:

Han var overhodet ikke godt utstyrt... 12-13 cm i erigert tilstand :overrasket:

Kjenner ikke så mye til ham der nede siden jeg blir nokså våt selv..  :sjenert:

Hva skal jeg gjøre? noen som har vært i liknende situasjon? vil jo ikke dumpe han pga dette!

Du får prøve å strekke litt på den....

Skrevet (endret)
Fydda, kvitt deg med fyren, du kan da IKKE være sammen med en mann med en sånn liten tiss?

Hvis jeg forstår deg rett kan altså menn med liten tiss ikke kunne forvente seg noe forhold? Synes dette blir i overfladiske laget. Jeg kunne aldri tenkt meg å dumpet ei jente fordi fitta var for slapp, klitoris for mye/for lite følsom, eller andre ting man faktisk kan komme rundt om man bare gidder.

Endret av K.A.
Skrevet
Hvis jeg forstår deg rett kan altså menn med liten tiss ikke kunne forvente seg noe forhold? Synes dette blir i overfladiske laget. Jeg kunne aldri tenkt meg å dumpet ei jente fordi fitta var for slapp, klitoris for mye/for lite følsom, eller andre ting man faktisk kan komme rundt om man bare gidder.

Menn med liten tiss kan ikke forvente seg noe som helst forhold til en normalt oppegående kvinne.

Når skal menn faktisk skjønne at det ER størrelsen det kommer an på?

Skrevet
Menn med liten tiss kan ikke forvente seg noe som helst forhold til en normalt oppegående kvinne.

Når skal menn faktisk skjønne at det ER størrelsen det kommer an på?

Skal vi ikke heller la oppegående kvinner selv få avgjøre hva oppegående kvinner vil ha?

Skrevet
Skal vi ikke heller la oppegående kvinner selv få avgjøre hva oppegående kvinner vil ha?

Selvsagt, og oppegående kvinner som påstår at størrelsen ikke betyr noe, er nok ikke så oppegående likevel.

LENGE LEVE MENN MED STOR TISS!

Skrevet
Selvsagt, og oppegående kvinner som påstår at størrelsen ikke betyr noe, er nok ikke så oppegående likevel.

Da er det vel like greit at oppegående menn dumper kvinnfolk som har for småe pupper, for sensitiv klitoris eller har feil farve på kjønnsleppene. For det er jo helt og holdent kvinnens feil, på lik linje med at det er mannens feil at han har liten tiss.

Nå tror jeg likevel du bare skriver for å provosere, men slikt er ikke ok å skrive på kødd engang. Ikke når det kan oppfattes seriøst.

Gjest Chrizzy
Skrevet

:hoho: Nå satte jeg kaffen i halsen!

Skrevet
Da er det vel like greit at oppegående menn dumper kvinnfolk som har for småe pupper, for sensitiv klitoris eller har feil farve på kjønnsleppene. For det er jo helt og holdent kvinnens feil, på lik linje med at det er mannens feil at han har liten tiss.

Selvsagt. For små pupper kan enkelt fikses på, på lik linje med en for liten tiss

Skrevet
:hoho: Nå satte jeg kaffen i halsen!

Uffda, det var da ikke meningen :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er usikker på om det er gjort noen forskning på sammenhengen mellom penisstørrelse og gjennomsnittlig levealder. Ønsket ditt er likevel prisverdig.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg kan altså ikke gå inn hit før jeg er ferdig med å drikke kaffe :legrine:

Skrevet
Selvsagt. For små pupper kan enkelt fikses på, på lik linje med en for liten tiss

Om noen ønsker å forandre på kroppen sin, må det være på deres egne premisser. Slett ikke fordi andre mener det er muligheter for forbedring.

Dessuten er penisforlengelse adskillig mer komplisert enn forstørring av brystene. Bryst-økning/-reduksjon har i det minste ingen mulighet til å forårsake impotens.

Jommen sa jeg oppegående.

Skrevet
Om noen ønsker å forandre på kroppen sin, må det være på deres egne premisser. Slett ikke fordi andre mener det er muligheter for forbedring.

For noe tøv :twisted:

Det er da en selvfølge at både kvinner OG menn skal gjøre sitt ytterste for å tekke sin partner. Dette handler ikke om en eget velvære.

Skrevet
Jeg kan altså ikke gå inn hit før jeg er ferdig med å drikke kaffe  :legrine:

Nope, ihvertfall ikke varm kaffe må du ha med hit, kun ISkaffe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...