Gå til innhold

Ny kjæreste

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_lillemor_*
Skrevet

Har nettopp fått meg ny kjæreste, var så heldig å få han jeg har gått og sendt lange blikk etter over lengre tid. Vi har det kjempefint ellers, men da vi skulle ha sex ble jeg møtt med et lite problem for å si det sånn :overrasket:

Han var overhodet ikke godt utstyrt... 12-13 cm i erigert tilstand :overrasket:

Kjenner ikke så mye til ham der nede siden jeg blir nokså våt selv.. :sjenert:

Hva skal jeg gjøre? noen som har vært i liknende situasjon? vil jo ikke dumpe han pga dette!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Fydda! Det er dette jeg også frykter kommer til å skje når jeg får ny kjæreste. Men jeg tror hvis det skjer, så har det ikke så veldig mye å si.

Men nå kjenner ikke jeg så mye de første gangene jeg har sex med en ny fyr fordi jeg er usikker og nervøs. Kjente nesten ikke han siste den første ganga og han var stor! Stress å få den inn så jeg merket den jo, men det kjentes mer ubehagelig og rart ut enn godt.

Kanskje det er sånn du er og?

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og hvor lenge du har vært seksuelt aktiv, men de fleste jenter har mye å hente på å trene bekkenmuskulaturen. Det er jo lite å gjøre med han, så da får du bidra det du kan. :sjenert:Ellers så finnes det jo forekjellige erotiske artikler da. ;)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Fydda! Det er dette jeg også frykter kommer til å skje når jeg får ny kjæreste. Men jeg tror hvis det skjer, så har det ikke så veldig mye å si.

Men nå kjenner ikke jeg så mye de første gangene jeg har sex med en ny fyr fordi jeg er usikker og nervøs. Kjente nesten ikke han siste den første ganga og han var stor! Stress å få den inn så jeg merket den jo, men det kjentes mer ubehagelig og rart ut enn godt.

Det kan nok hende, og så var jeg i tillegg _veldig_ våt :sjenert: misjonærstillinga er vel heller ikke helt optimal når han ikke er så stor :sjenert:

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er og hvor lenge du har vært seksuelt aktiv, men de fleste jenter har mye å hente på å trene bekkenmuskulaturen. Det er jo lite å gjøre med han, så da får du bidra det du kan. :sjenert:Ellers så finnes det jo forekjellige erotiske artikler da. ;)

Er ganske ung da, 21 år.. og prøver å trene bekkenmuskulaturen jevnlig.

Gjest gjest1
Skrevet

Be han "gå tur med bikkja" så skaddu se :D

Gjest Gjest
Skrevet

hmm ... hvordan trener man bekkenmuskulatoren?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg var litt sammen med en fyr som hadde verdens minste lille.. Den var på størrelse og tykkelse med tommelen min.., altså GODT under 10 cm.

Ikke så lett å kjenne den for å si det sånn, selv om jeg trente bekkenmusklatoren jevnlig..

Gjest Gjest
Skrevet

Samme gjest som over

Jo: glemte å skrive at forhuden hans var for trang i tillegg, han fikk ikke ut penishode, så den var bare halvstiv, aldri ordentlig hard. Hadde ikke lyst til å pese han med å sprette`n opp, tenkte han skulle få finne ut av det selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er glad jeg har utstyr som er over gjennomsnittet når jeg leser slike poster som dette.

Det er ikke "kølla" mi som gjør at jeg blir dumpa i det minste. :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Du må vel prøvekjøre han et par ganger til før du dumper fyren. Kan jo hende han har skjulte egenskaper du enda ikke kjenner til.

Gjest Gjest
Skrevet

¨åherregud!

Jeg kjenner jeg blir skikkelig sinna av å lese dette!

Begge er nervøse når man har sex første gangen - når det gjelder forhold osv. (ikke ONS) og da er gjerne ikke den første sexen så veldig bra som regel, man må lære å kjenne hverandre. Han vet ikke hva du liker, du vet ikke hva han liker. Kommunikasjon. Det er sånt som kommer etterhvert.

12-13 cm er da ikke akkurat så veldig lite heller. Helt normal vanlig gjennomsnittlig penis. Og vet han hvordan den brukes så kan han sende deg rett til himmelen med den.

:)

Gjest Hot stuff
Skrevet

:ler: Kjenner meg igjen i det der, ja. Fikk meg kjæreste for to måneder siden, og både henne og jeg er jomfru. Vi har prøvd å ha sex (les: samleie) to ganger, men det floppet begge gangene. Jeg var kjempenervøs, og den ble bare halvstiv så jeg ikke fikk den inn. Men kjæresten min var bare helt passiv, så jeg mistenker at hun var like nervøs som meg og derfor ubevisst kneip litt igjen óg. Låter sannsynlig? Men tenkte nå å spørre henne neste gang om hva hun liker og hvordan hun liker det, for å få stemninga litt mer trygg. Me får sjå... :sjarmor:

Skrevet
¨åherregud!

Jeg kjenner jeg blir skikkelig sinna av å lese dette!

Begge er nervøse når man har sex første gangen - når det gjelder forhold osv. (ikke ONS) og da er gjerne ikke den første sexen så veldig bra som regel, man må lære å kjenne hverandre. Han vet ikke hva du liker, du vet ikke hva han liker. Kommunikasjon. Det er sånt som kommer etterhvert.

12-13 cm er da ikke akkurat så veldig lite heller. Helt normal vanlig gjennomsnittlig penis. Og vet han hvordan den brukes så kan han sende deg rett til himmelen med den.

:)

Helt enig her.. Jeg har opplevd alle strl og må innrømme at 13 cm er helt ok, så lenge man vet hvordan den brukes ;)

Skrevet

Jeg hadde priset meg lykkelig om jeg hadde hatt 12-13 cm, så synes ikke at det er så ekstremt lite..

Gjest Gjest
Skrevet
12-13 cm i erigert tilstand :overrasket:

Det har sikkert vært nevnt før, men 13 cm er faktisk ikke en "liten" penis. Jeg tror du enten har vært "godt vant" med tidligere type, eller så bommer du litt på øyemålet. Regner med at du ikke har vært fremme med linjalen.. :forvirret:

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Det har sikkert vært nevnt før, men 13 cm er faktisk ikke en "liten" penis. Jeg tror du enten har vært "godt vant" med tidligere type, eller så bommer du litt på øyemålet. Regner med at du ikke har vært fremme med linjalen..  :forvirret:

Har ikke vært frampå med linjal nei.. hehe.. men anslår at den er cirka 13 cm..

Mine forrige kjærester han vært nokså godt utstyrt ja, så har vel blitt litt bortskjemt. :sjenert:

En annen ting som bekymrer meg litt er om han synes jeg blir for vid... :sjenert:

Gjest Thalassa
Skrevet
Har ikke vært frampå med linjal nei.. hehe.. men anslår at den er cirka 13 cm..

Mine forrige kjærester han vært nokså godt utstyrt ja, så har vel blitt litt bortskjemt.  :sjenert:

En annen ting som bekymrer meg litt er om han synes jeg blir for vid... :sjenert:

men du vet.. vagina tilpasser seg guttens penis etter en stund.. kanskje den er vant med den forrige kjæresten din sin penis enda? blir nok bedre skal du se :)

Gjest gjespen
Skrevet

WARNING! WARNING!

Selvfølgelig er dette med størrelser høyst individuellt. Se bare på svarene hittil i tråden. Noen synes 13cm er lite og ikke merkes...andre synes det er flott.

Se for deg situasjonen DERES om 5-10 år sier jeg. Ser du for deg at dette fungerer upåklagelig og bra langt fremover?

Ikke for å ta fra deg motet, men jeg mener - vær ærlig mot seg SELV - og tenk litt fremover, når denne første intense forelskelsestiden er over. For den tid kommer før eller senere, noen uker, måneder, evt. år.

Good luck whatever your choice.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis den faktisk er 13cm og du ikke kjenner noe, ville jeg heller trodd at det var tykkelsen som var problemet? En gjenganger i størrelsesdiskusjonene er jo at det er ytterst i skjeden kvinner kjenner mest..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...