Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
– Folk som spør om det kan starte bråtebranner og andre branner i disse dagene – ja hva skal jeg si om slikt. At vi er sjokkert er et mildt begrep, sier Skaalvik til bt.no.

BT kilde

Er de muligt å spørre om noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Men det er jo bedre at de ringer for å spørre i stedet for at de bare tenner opp da... ;)

Skrevet
Men det er jo bedre at de ringer for å spørre i stedet for at de bare tenner opp da... ;)

Men hvis de er så "smarte" at de ringer og spør om de kan brenne bråte, burde de da ikke også ha vist svaret på spørsmålet før de ringte?

Gjest gjest1
Skrevet

De spør i hvert fall, og det er da bra?

Skrevet
De spør i hvert fall, og det er da bra?

Igjen hvis de er "smarte" nok til å spørre, burde de da ikke ha vist svaret?

Skrevet

Jeg skjønner ikke at voksne mennesker som har fått fortalt gjentatte ganger i sin oppvekst at ild kan være farlig i det hele tatt kan finne på å tenne opp uten å ha noe å slokke med - at de kaster fyrstikker, røyk etc og kommer med kommentarer som "vi trodde ikke det var såååå farlig, visste ikke det ville ta fyr osv" DA lurer jeg på hvor mye IQ de har fått utdelt - eller om det skjedde en liten koblingsfeil et sted på veien fra lærdom til å faktisk ta lærdommen til seg..

Jeg har selv sett en far kjefte guttungen opp fordi han lekte med fyrstikker for så å kaste fra seg en glødende ferdigrøyk selv....

Det blir for dumt altså..

Og å si at " de spør i allefall" er nesten like ille - etter år ut og år inn hvor vi får servert i diverse media om brannfare etc burde det rett og slett ikke eksistere et behov for slike spørsmål en gang - de aller aller fleste vet bedre - de tenker bare ikke......

:forvirret:

Gjest Gjesta
Skrevet

*syns at bråtebrann lukter godt vår* :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...