Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt 2 timers kroppsbehandling dagen før bryllupet, men vil gjerne freshe opp ansiktet litt også. Ser at noen hudpleier sier man gjerne kan ta det dagen før, mens andre råder en til å ta det 4-7 dager før grunnet faren for å få urenheter opp i dagslys. Hva gjør dere? Vil jo helst ikke ha huden full av kviser på den store dagen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde hudpleie 2 uker før bryllupet.

Skrevet

Jeg har gått regelmessig til hudpleier i et par mnd. nå, og kommer til å ta siste behandlingen 3 uker før bryllupet. Du må IKKE ta ansiktsbehandling like oppunder!!!

Skrevet
Jeg har gått regelmessig til hudpleier i et par mnd. nå, og kommer til å ta siste behandlingen 3 uker før bryllupet. Du må IKKE ta ansiktsbehandling like oppunder!!!

Ante meg ja ;) Mamma som så gjerne vil at jeg skal kose meg, slappe av og få all verdens med omsorg de siste dagene før bryllupet. Og det er jo en god tanke :) Tenkte i utgangspunktet å ta en time i begynnelsen av juni, og så ta ett par til før bryllupet.

Skrevet

Hei!

Jeg begynte med dyprens av ansiktet ca. 6 mnd før bryllupet og tok det hver 6. uke. Siste dyprensen jeg tok var ca. en mnd før bryllupet, og så anbefalte hun en ansiktsbehandling 2 dager før bryllupet. Denne behandlingen inneholdt peeling, fuktighetsgivende maske, fruktsyrebehandling, massasje av ansiktet og napping av brynene. Men ingen dyprens! Jeg ble kjempefornøyd for målet mitt var å ikke få noen kviser på selve bryllupsdagen, og ikke ha masse røde prikker som man får etter en dyprens.

Skrevet (endret)

..

Endret av Nordlandspia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...