Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Funker dette? Er det krise om man har begge deler. Har ikke fått skoene enda. Ville du ha reagert på dette? meg
Susan Sto Helit Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Det kan hende det ene ser skittent ut i forhold til det andre. Nå kommer det jo an på kjolen hvor mye skoene synes. (Hos meg hadde det sikkert ikke vært noen krise.) Hvis du har tid, så prøv det sammen. Hvis det ikke ser pent ut, husk at de fleste brudesko kan farges... (Hvertfall de av ordentlig stoff.)
Lykketrollet Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Jeg syns ikke det er pent... Men hvis du har litt ivory i kjolen din er det fint med ivory sko! Det kan se skittent ut som det ble sagt her hvis du bare har hvite detaljer ellers. Endret 9. mai 2006 av Lykketrollet
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Ja, det er krise, og dagen blir nok helt JÆVLIG om de er i litt ulike nyanser av hvitt.
Gjest Gjest_Anki_* Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Kan du ikke velge noe HELT annet?? Jeg har kritthvit kjole og røde høye støveletter Funker helt enormt bra
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Jeg tror ingen andre enn deg kommer til aa se det, men jeg hadde blitt mindre fornöyd med mitt eget antrekk. Husker det var en traad her om farging av sko..
Gjest Gjest_Superlove_* Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 På brudesalongen jeg var på sa de at så lenge skoene er lysere enn kjolen, ser det stort sett bra ut. Problemet er om skoene er mørkere, for da vises de så utrolig godt under.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #8 Skrevet 10. mai 2006 Hei du der Skoene sees veldig godt selvom en tenker at de ikke gjør det! Det blir altså ikke perfekt... Kan du farge skoene? Råder deg til å finne sko i samme farge som kjolen jeg!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #9 Skrevet 10. mai 2006 det gjør ingenting mener jeg. Har sett flere med helt kvite sko og litt mørkere kjole på nett.
Krista83 Skrevet 10. mai 2006 #10 Skrevet 10. mai 2006 Vil tro det ikke vil synes så godt så lenge skoene er helt hvite... Var de mørkere ville det ikke sett så bra ut.. lykke til!!
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #11 Skrevet 10. mai 2006 Tusen takk for tipsene jenter! Jeg venter til både kjolen og skoene har kommet, så får jeg heller se om de passer sammen. Skoene er av kunst skinn, lar de seg farge?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #12 Skrevet 10. mai 2006 Det hadde vært kult om du var gjennomført skitten, litt sånn "dirty bride III" Rullet deg i møkk på forhånd, og spilt marilyn manson i kjerka. Fy faen så fett det hadde vært ass.
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2006 #13 Skrevet 10. mai 2006 Dirty bride i sukkersøt linea raffaelli kjole
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå