Gjest Elise Skrevet 3. desember 2002 #1 Del Skrevet 3. desember 2002 Er d noen her som har termin i mai? jeg venter barn nr tre 27.mai. Kunne vært artig å treffe noen her som skal føde i mai... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina Skrevet 4. desember 2002 #2 Del Skrevet 4. desember 2002 Heisann! Koselig å høre fra noen med samme termin - og du er jo erfaren i dette gamet! Jeg har termin 26 mai, tror jeg, er usikker på terminen - da jeg aldri rakk å få tilbake mensen etter p-pilleslutt. Legen har valgt denne dagen - så vi får vente å se hvem som har rett. Jeg skal på UL 20 desember - en spennende dag - på godt og vondt, gruer meg litt til dette, man vet jo aldri! Jeg er fra Tønsberg og dette er vårt første barn. Ha en god dag! Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EC Skrevet 4. desember 2002 #3 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei! Jeg har termin 20. mai, og skal til UL 19. des. Er kjempespent på om det er en eller to, og kanskje jeg får vite om det blir gutt eller jente... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå