Mina22 Skrevet 18. mars 2002 #1 Skrevet 18. mars 2002 Heisann! Er det noen som har lyst til å tipse meg om noen "gode" sexleketøy? Har brukt en vibrator før, men følte at den ble for livløs... kanskje jeg hadde en mindre bra en??? Typen og jeg har et kjempegodt sexliv, men det er ikke mye innslag av leker, så det er greit å få tips... Så et spørsmål til mennene... hva er grunnen til at menn (veldig ofte) foretrekker å komme i munnen på jenta eller andre steder på kroppen hennes framfor i skjeden? Svare svare!!!12
maverick Skrevet 18. mars 2002 #2 Skrevet 18. mars 2002 Hei! Årsaken til at menn til at vi menn ofte lar oss pirre av å sprute i munnen, slik at jenta har sæd rundt munnen, eller at vi vil sprute på kroppen hennes, er at vi far naturen er veldig fascinert av spenningsområdet mellom det feminine og det maskuline... Altså.. det er utrolig opphissende å se det mest feminine som finns, et jenteansikt eller naken jentehud, kombinert med det mest maskuline, nemlig sæd.... 1
Kristian (71) Skrevet 18. mars 2002 #3 Skrevet 18. mars 2002 Ehhhh...... er det sånn vi tenker maverick??? Vel det var nytt for meg, og da er jeg redd det er noen gener jeg ikke har fått utdelt om menn er utstyrt slik fra naturens side. For min del er det mest naturlige å komme inne i jenta mens vi har samleie. Om hun gir meg munnsex og vil ha det i munnen setter jeg pris på det, men om hun ikke liker det er det ikke noe kick for meg å sprute henne i ansiktet. At sæd er maskulint kan vi vel være enige om, men at alle menn får et kick av å se sæden rundt om på jentekroppen er etter min erfaring en overdrivelse.12
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #4 Skrevet 21. mars 2002 Jeg tenner både på å sprute i munnen og rundt munnen. For meg er det visuelle deilig, å se sæden på tungen og leppene hennes.
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #6 Skrevet 22. mars 2002 Unnskyld meg, men jeg bare lurer på en ting. Hva ialle dager er det som er sexy med ei jente med sæd dryppende fra ansiktet ???? Det kan jeg bare ikke skjønne!!??? Hadde samboeren min sendt ståla midt i anskiktet mitt så tror jeg hadde gitt ham en skikkelig lusing!!!!!!!! Greit nok at han kan få komme hvor han vil på kroppen min, men i ansiktet: NO WAY !!!!!!!!!!! Det er jo bare motbydelig!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2002 #7 Skrevet 22. mars 2002 er ikke enig med siste anonyme her. jeg er en veldig "sterk" kvinne - og av og til er det deilig å føle seg "liten" og få en manns sæd over seg. ikke nødvendigvis i fjeset, selv om det er deilig det også pluss at sæden inneholder masse positive godstoffer som er bra for oss - men også at han står på knærne og onanerer samtidig med at jeg onanerer og kommer over magen og brystet. men det råeste jeg har opplevd er når vi elsket bakfra, og han trakk seg ut og kom på ryggen min.............. men som sagt - jeg er en sterk kvinne som faller inn i en slags fantasi om at jeg ikke er det.....
galadriel Skrevet 22. mars 2002 #8 Skrevet 22. mars 2002 Det er deilig å se ham komme, enten det er mellom puppene eller på magen - nyter å se ansiktet hans og kroppen som spenner seg når orgasmen kommer....men å la ham sprute meg i ansiktet?? selv om det er ehhh...bra for huden? Neitakk, da holder jeg meg heller til Nivean min
|Maria| Skrevet 26. mars 2002 #9 Skrevet 26. mars 2002 Deilig å bli sprutet på puppene, rumpa, magen osv.. Men ansiktet er forbudt! Vil ikke ha sæd langt oppi nesa, ørene eller i øynene! |Maria|
Sandy Skrevet 26. mars 2002 #10 Skrevet 26. mars 2002 Jeg synes også det er litt "digg" å bli litt sprutet på, men ikke OVERALT og vilt og sølete, må være en viss kontroll. Men det beste er hvis han kommer på ryggen min etter en "doggy"! Men temaet her er vel sex-leketøy.. Jeg har en knall rosa vibrator, og den er digg nok for meg..! Selv om kjæresten er det beste leketøyet jeg har da.....12
Lisemor Skrevet 31. mars 2002 #11 Skrevet 31. mars 2002 SEXleketøy: Håndjern/skinnremmer, Støveletter som rekker opp til...,sexy undertøy osv. Du kan smøre din mann på ryggen med å bruke kroppen din(ligge oppå og skli rundt)veldig opphissende. Ellers bruk fantasien og ha sex på kjøkkenbenken-vaskemasjinen-gang-trapper-stue-bord- ute-inne-oppe-nede12 1
Gjest Smeltemann Skrevet 9. desember 2020 #12 Skrevet 9. desember 2020 (endret) Når hun runker meg er det best og sprute inne i munnen,hun bruker og suge meg helt tørr for sæd. Liker å svelge hver dråpe 😁 Men personlig synes jeg det er best og sprute inn i henne fylle musa med sæd. 🤤🤤🤤🤤 Endret 9. desember 2020 av Smeltemann Feil ord.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #13 Skrevet 10. desember 2020 maverick skrev (På 18.3.2002 den 16.42): Hei! Årsaken til at menn til at vi menn ofte lar oss pirre av å sprute i munnen, slik at jenta har sæd rundt munnen, eller at vi vil sprute på kroppen hennes, er at vi far naturen er veldig fascinert av spenningsområdet mellom det feminine og det maskuline... Altså.. det er utrolig opphissende å se det mest feminine som finns, et jenteansikt eller naken jentehud, kombinert med det mest maskuline, nemlig sæd.... Ja, jeg tror både det emosjonelle og visuelle er viktig. I tillegg ønsker jo også menn å bli begjært; og det å se en kvinne holde rundt penis med munnen og suge den uttrykker dette begjæret så klart. Det intime med oralsex og sædsvelging gjør det til en sentral mannlig fantasi. Anonymkode: ec8d1...36c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå