Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har nokså få vipper og de er korte. Jeg har prøvd endel maskaraer, men synes ikke at noen av de får vippene til å se fine ut. Jeg vil ha lange, fine vipper! Helst ikke en altfor dyr maskara, men hvis jeg finner en som er super for meg, så kan jeg godt betale endel. En fordel om den er vannfast også, men det er ikke absolutt nødvendig. Noen tips?
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Det der har jeg gitt opp egentlig, mine korte stubber er de samme uansett hva jeg kliner på som funker for "alle" andre. Men selvfølgelig er jo noen hakket bedre enn andre, Lancome for eksempel Jeg bruker Hypnose vannfast og den sitter iallefall bra! Jeg brukte en periode styrkende balsam som skulle fremme vekst og hindre at vipper datt av fra et merke som jeg tror het noe som Tarika Lipocils (fritt etter hukommelsen). Da datt de ikke så fort av, men drømmevippene fikk jeg da ikke..
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Jeg er i allefall fornøyd med å bruke Guerlain sin primer under maskaraen.
Gjest Raffeline Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Uansett type mascara så pass på at du får vippet de oppover. Lengre enn de er blir de ikke.. Bruk gjerne en base under som foreslått tidligere.-
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Jeg liker veldig godt Spectacular mascara fra Rubinstein. Den gir flott lengde, og sitter uten å drysse. Men litt dyr. Blant de billige synes jeg faktisk Gosh har veldig gode mascaraer, spesielt den vannfaste. I den dyrere prisklassen er Flex WP favoritten når det gjelder vannfast.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Bruk gjerne en base under Har dere noen billige baser å anbefale?
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 En ting som er viktig når det gjelder maskaraen er at den ikke tørker ut fort og at den kan fjernes med øyesminkefjerner for vannfast. Synd at noe som er bra for en jentes vipper, ikke er så bra for en annens... Og det er litt synd og kaste bort hundrelapper bare for å teste en maskara. Funker den ikke, så går den jo rett i søpla, for den kan ikke akkruat returneres til butikken
Dagensdiva Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 av de "dyre"= YSL!!!! Billig billig: max factor..masterpiece?!
Tusseline Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har naturlig korte/normale vipper, men de blir titusen ganger lengre når jeg bruker: 1. Vippetang 2. Rimmel Exaggerate Maskara (den blå) På de nedre vippene bruker jeg Lancôme L'Extreme.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #10 Skrevet 10. mai 2006 Hei Jeg har samme problem som trådstarter...min erfaring er at max factor dramatic var kjempebra, men den siste tiden ser vippene helt grusomme ut (og jeg har mistet mange)-så er på jakt etter en ny en selv.......
fargegla82 Skrevet 10. mai 2006 #12 Skrevet 10. mai 2006 Jaah hypnose er bra! Neverland,tøff sau..digg det blikket a,mohaha!",)
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #13 Skrevet 10. mai 2006 Yndlingsmascaraen min er fra YSL og heter Faux cils (mascara volume). Synes den er bedre enn andre jeg har testet, f.eks Diorshow og Esteé Lauder XL og Magnascopic og Landcome Definicils. Den er mye billigere på Strawberrynet enn på parfymerier
Hawaii Skrevet 10. mai 2006 #14 Skrevet 10. mai 2006 Akkurat nå er favoritten Lash Queen fra H Rubinstein. Ellers pleier jeg å bruke Diorshow. Begge disse gir både lengde og volum på meg. Kanskje litt mer volum med Dior.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå