yvoesp Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 :kys_2: Her ender det som oftest med: Meg: bok, pc Han: tv Sammen: sengen
Gjest bare gjest Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Vi tar muligens et ekstra skippertak på jobben, grovrydding inne i eller utenfor huset, bruker mer tid sammen med venner. Sitter sjelden sammen helt alene en hel dag uansett, da tror jeg vi ville ha kjedet oss. Ikke fordi vi var i hverandres selskap, men fordi vi er vant til å holde på med et eller annet hele tida.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Vi gjør ting sammen. Går på kafe, tar en tur, hjemme;sex,frokost, sex, kos, lang lunch, sex, kosing, ettermiddagsmat, kino eller sex, sen middag. Det varierer veldig hva vi gjør, men har vi fri i lag prioriterer vi hvarandre og kanskje litt sosialt liv ilag fremfor pc, tv, bøker osv. Vi må gjøre det, ellers vil det ende mede at vi nesten ikkehar felles interesser etter noen år.
mari Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Jeg og mannen har hatt en hel helg sammen uten barn nå og det har vært mye kosing, to konfirmasjoner, tur på byen (litt mye alkohol...), tid med venner og tur på golfbanen for å slå en bøtte! Vi hadde veldig behov for litt tid sammen så det var utrolig deilig. Når barna har lagt seg og vi har tid alene blir det stortsett at vi sitter med hver vår maskin foran tven, men det er kos det også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå