glaidyr Skrevet 9. mai 2006 #1 Skrevet 9. mai 2006 Jeg lurer på om noen har en frisør i Oslo som de kan anbefale når det gjelder å få hairextensions til en rimelig penge....? Skal i bryllup om ca en mnd og vil så gjerne ha langt hår........ Noen gode tips?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har ingen tips om billig frisør, men ville fortelle deg at extentions er stress! Husk at du ikke er Victoria Beckham med egen stylist Extentions er stress å ta, stress å vedlikeholde, og ser ofte falskt ut. Ofte så synes festene, og det er ikke pent! Jeg har hatt extentions en gang, og gidder aldri ta det igjen. Jeg ville heller satt opp håret og brukt løshår, det er både billigere og enklere
Gjest Fruktfat Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 jeg er faktisk litt enig med forrige gjest. ofte settes det i altfor få extentions, så man får flott, fyldig hår øverst og tynt fjonede, tydelig falskt hår nedover. de eneste jeg har sett med bra extentions er filmstjerner og den slags kjendiser. (det koster MYE å sette i såpass mye som jeg mener at man trenger)
Latee Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Om du går til en bra frisør som vet hva hun gjør og ikke har altfor norskt og tynt hår så skal det se bra ut.. På de fleste jeg kjenner som har brukt det ser det fint og naturlig ut.. Men det er dyrt da...
Gjest beate Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 hvis det bare er for å se bra ut i bryllupet hadde jeg gått for mer sånn løshår man kan få med sånn spenner som kan tas av å på, for extensions krever nok endel arbeid, mye stress men d er d med langt hår sjenerelt sett.. og dyrt er det. sjelden du får det veldig billig da skal det være noe helt spesielt av tilbud og det er ikke ofte.. men du kan få kjøpt på nettet å gjøre det selv men gjerne lurt å få noen som kan det til å gjøre det da.. så om du ikke kjenner noen frisører eller noen som har peiling så ville jeg gått for sånn klips løshår opplegg tror jeg..
aline Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 jeg har hatt og det var verken pes å sette på, holde fint underveis eller ta av når det måtte ut. kanskje det kommer an på hårtype og frisør? mitt syntes festene på kun helt på slutten når festene var en ca 5 cm fra hårtuppene, da skilte de seg litt ut, så da tok jeg ut de som var igjen. resten av tiden syntes de ikke, de var jo satt godt under mye av det andre håret mitt, og jeg har fint, tynt norsk hår. men, om det kun er til ett bryllup, så ville jg tatt en tur på Glitter og kjøpt en sånn hestehale der, de ser bra ut, koster en 300,- og kan settes på og brukes om igjen de dagene det ønskes. de kommer på en stor spenne, selv syntes jeg det ble tungt og klumpete å ha den i, så jeg tok ut spenna og festet håret rundt hestehalen min direkte. det så veldig bra ut, og det var gjort fort. masse sånne småspenner til hjelp. skikkelig extensions er dyrt stort sett hvor du går tror jeg, fordi leverandørene av håret tar sitt for det når de selger det til frisøren + at frisøren skal ha for jobben.
Gjest Gjest_mette_* Skrevet 8. august 2007 #7 Skrevet 8. august 2007 driver privat m mange fornøyde kunder ,tar kun 2500 inkl hår ,60 cm ,punkt fester m keratin ring for mere info og skjekk gjerne annonsen min på finn der er før og etter bilder, hilsen mette
Ce'Nedra Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Jeg har skrevet litt om det i tråden som heter Extensions fra Maron.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå