Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere Dermalogica produkter? Jeg har tidligere brukt LF, men ser jo at det er myyye billigere på SN!! (iallefall hvis du bestiller varer under 200,-). Eneste er at det svirrer en del rykter om gamle produkter der fra, så lurer på hvilke erfaringer dere har?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hudpleieren jeg går til sa at man kun kan kjøpe dette i godkjente salonger. Ikke på tax-free eller noen vanlige parfymeri sa hun. Så du må nok finne en salong som fører dette merket. Tror hun sa ta du måtte være godkjent for salg av Dermalogica jeg.....

Skrevet

De selger det både på lookfantastic.com og strawberrynet.com, så det stemmer iallefall ikke.

Skrevet
Hudpleieren jeg går til sa at man kun kan kjøpe dette i godkjente salonger. Ikke på tax-free eller noen vanlige parfymeri sa hun. Så du må nok finne en salong som fører dette merket. Tror hun sa ta du måtte være godkjent for salg av Dermalogica jeg.....

Vil bare poengtere at det er riktig det hudpleier sier, men hun sier bare ikke alt, at man kan kjøpe det i butikker over nettet.

Har bare positive opplevelser med strawberrynet jeg og ville ikke vært redd for det. Har bestilt alle mine dermatogica over lookfantastic jeg og det er jeg ihvertfall STRÅLENDE fornøyd med!

Skrevet (endret)

Ingen som har kjøpt Dermalogica fra strawberrynet?

Endret av Netten
Skrevet

Har bestilt fra Strawberrynet nå, venter pakke om noen dager.. :hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bestillt fra www.minhud.no

Der er det gratis tilsendt. Og du har det etter noen få dager.

Syns norskt er tryggest.

Gjest gjest1
Skrevet

Syns norskt er tryggest.

Men akk så dyrest ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Der er det gratis tilsendt. Og du har det etter noen få dager.

Syns norskt er tryggest.

Da kan man like gjerne kjøpe direkte fra en lokal hudpleier.;)

Gjest Very Victoria
Skrevet

LF er godkjent Dermalogica selger, det samme er SN. Er de ikke godkjent av National Derma Institute (som produserer merket) får de ikke selge produktene deres.

Gjest Gjest
Skrevet

I Norge får man kun får kjøpt produktene i hos hudpleier.

Man kan imidlertid bestille de på nettet fra utenlandske forhandlere, mye billigere enn hos hudpleieren.

Jeg bestiller fra LF, her skriver de ned verdien, mens hos SN skriver de reell verdi, slik at man må påregne moms i tillegg.

Skrevet
I Norge får man kun får kjøpt produktene i hos hudpleier.

Man kan imidlertid bestille de på nettet fra utenlandske forhandlere, mye billigere enn hos hudpleieren.

Jeg bestiller fra LF, her skriver de ned verdien, mens hos SN skriver de reell verdi, slik at man må påregne moms i tillegg.

Da tror jeg at jeg kjøper de produktene som koster under 200,- hos SN, og de andre hos LF :) Er jo litt billigere på SN! :sjarmor:

Gjest Gjest
Skrevet
Da kan man like gjerne kjøpe direkte fra en lokal hudpleier.;)

Ikke når man ikke har en hudpleier i nærheten med disse produktene.

Dessuten, dere tjener ikke så mye på å handle andre steder, for dere betaler jo frakt!!

Syns det er tryggest på minhud jeg!!

Gjest Gjest
Skrevet
Men akk så dyrest  ;)

slipper hvertfall frakt.

Og man er sikker på hva man får!!

Skrevet

Jeg har kjøpt dem både på SN og LF og merker absolutt ingen forskjell fra de som ble kjøpt i hudpleiesalong i Norge. Tror det bare er tull at de er for gamle, de selger jo så sinnsykt mye, det er jo ofte utsolgt, skulle de ha kjøpt inn gamle produkter da? syns det høres litt rart ut jeg.

Skrevet (endret)
Dessuten, dere tjener ikke så mye på å handle andre steder, for dere betaler jo frakt!!

Betaler ikke frakt fra SN :)

Endret av Latee
Gjest Gjesta
Skrevet

Til og med når frakten regnes inn, sparer man 30-40% på Dermalogica-produkter kjøpt hos LF, sammenliknet med (blod)prisene her hjemme.

Gjest gjest1
Skrevet

Det er kun gratis frakt innen USA. Det koster koster 19 dollar å sende internasjonalt!

Skrevet

sant nok.. har nok ikke lest godt nok..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...