Gå til innhold

Husker du...

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Inspirert av reklametråden: Husker dere den grusomme fake-dama som KG brukte i reklame en liten stund? Hun ble så grundig slaktet at jeg nesten syntes synd på henne til slutt.

Har sluttet å ha mareritt om henne nå. Finnes det en link til dama, eller er hun helt død? Hadde nesten vært kult å se om hun var så ille som jeg husker henne. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke link - hun var akkurat så skrekkelig :ler:

Skrevet

Hmm. *Tenke* Dame? Hvilken dame? Mye mulig at traumene har vært så store at jeg bare har fortrengt denne dama dere snakker om.(..)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Jeg husker henne. Hun var ikke pen men heller ikke så skummel som alle sa, synes jeg.

Gjest Very Victoria
Skrevet

Husker den dataanimerte dama med puppene nedi skoene ja *grøss*

Skrevet

Ah, ja! Takk så mye! *grøss* Hvordan kunne jeg glemme henne?

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

:ler:

Det bildet har jeg faktisk ikke fått med meg tidligere, men gud så gresselig :overrasket:

Skrevet

Jiiiiz ... :overrasket:

Den rapper jeg som avatar på msn :sjarmor:

Skrevet
Jiiiiz ...  :overrasket:

Den rapper jeg som avatar på msn  :sjarmor:

Lurer på når den kommer som avatar her jeg :ler:

Skrevet (endret)
Dadadaaaaaaaaaaa!

:sjarmor:

Ik! :overrasket:

Endret av Lilith
Skrevet

Jeg elsker at det ser ut som om jeg har noen ekstrapupper i armhulene. Merk også den fresje fargen jeg har fått etter å ha hengt på KG litt for lenge. :sjarmor:

Skrevet
Jeg elsker at det ser ut som om jeg har noen ekstrapupper i armhulene. Merk også den fresje fargen jeg har fått etter å ha hengt på KG litt for lenge.  :sjarmor:

:ler:

nyyydelig, rett og slett nusselig!!!

Skrevet

Jeg ser jo at ekstrapuppene funker fint som avledningsmanøver også, ikke bare er det mer å ta i (og dermed være glad i) men jeg har ikke lagt merke til lovedørsræva før nå! :overrasket:

Gjest Bellatrix
Skrevet
:ler: Du ser så frisk og opplagt ut, Tristessa. Spesielt rundt øynene. Nydelig sminket.
Skrevet

Ja, jeg er ikke bare reklamekvinne for KG, jeg er makeupartist i tillegg. Jeg skulle gjerne gitt makeovers til dere alle, men min tid er dyrbar! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...