Gå til innhold

Et godt eksempel

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

http://www.hegnar.no/hegnar/newsdet.asp?id=216529

Her ser vi en god grunn til at også mennene burde ikle seg "regnfrakken" før one night stand.

Det kan fort gå galt, å vil man ikke bli pappa så skal man ikke stole på den andre part, men selv ta ansvar.

Denne mannen fikk en dyrkjøpt ærfaring, å det stakkars barnet har vokst opp uten en far.

Videoannonse
Annonse
Gjest Piper
Skrevet (endret)
Mannen gjorde det klart at han før han gikk til sengs med barnets mor, hadde gjort det klart at han ikke ønsket barn. Han mente at hun ut fra dette måtte ha forstått at hun burde beskytte seg. Selv brukte han ikke prevensjon.  – Hvorfor tok hun ikke ansvar? spurte han i retten.

Er det mulig å bli så tåpelig :ler: Kunne jo like godt spurt han, siden det var han som tydeligvis ikke ville ha barn, hvorfor han ikke tok ansvar.

Bekalgeligvis er det barnet som har måttet lide, om det nå lider da.

Endret av Piper
Skrevet
En bodømann mener det er noe riv ruskende galt med loven som gjør at han må betale bidrag etter en one night stand for over 14 år siden.

Dama synes vel sikkert det er noe riv ruskende galt med naturen da, siden hun måtte føde, oppdra og forsørge et barn etter en one night stand for 14 år siden? :ironi: Herregud, hvor dumme kan folk egentlig bli?

Gjest gjest1
Skrevet
– Dette er planlagt svindel. Jeg føler at jeg er blitt lurt inn i situasjonen, sa han

For en tosk!

Han sa til henne at han ikke ville ha barn, så da måtte hun sørge for å beskytte seg... eehh.. løpe ut og få satt inn spiral da? Eller skru klokka en uke tilbake og starte på p-pillen? Det var jo en ONS - det enkleste da er vel kondom, hvilke andre alternativer finnes det? Finnes det noen andre alternativer i det hele tatt egentlig, bortsett fra å avstå??

Skrevet

Jeg blir alltid like “imponert” over menn som automatisk tror at kvinnen går på p-piller, eller at de er 100 % sikre.

Men en ting skal han nå ha, han hadde nå heldigvis vett til å sterilisere seg etterpå, selv om det var i seneste laget.

Gjest Gjest
Skrevet
For en tosk!

Han sa til henne at han ikke ville ha barn, så da måtte hun sørge for å beskytte seg... eehh.. løpe ut og få satt inn spiral da? Eller skru klokka en uke tilbake og starte på p-pillen? Det var jo en ONS - det enkleste da er vel kondom, hvilke andre alternativer finnes det? Finnes det noen andre alternativer i det hele tatt egentlig, bortsett fra å avstå??

Angrepillen.

Skrevet

Såvidt jeg vet var ikke angrepillen i fritt salg før for noen år tilbake.

Gjest gjest1
Skrevet

Jadda... IQ er en fin bil...

Skrevet

Tror det er noe annet enn loven som det er noe riv ruskende galt med i denne saken :ler:

Enig med trådstarter, vil man ikke ha barn får man ta ansvar selv!

Gjest Gjest
Skrevet
Såvidt jeg vet var ikke angrepillen i fritt salg før for noen år tilbake.

Nei, men mysan spurte om det i det hele tatt finnes alternativer til å avstå, og det gjør det. Jeg er forøvrig enig i at ansvaret ikke påhviler kvinnen alene, og at fyren er en dust.

Gjest Gjest
Skrevet
Jadda... IQ er en fin bil...

Har aldri sett denne iq bilen jeg. Kan du vennligst forklare hvor de er? Er generelt opptatt av biler men dette må være en ny type? :idesmil: :-D

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja, nå er jo ikke menn noe særlig flink til beskytte seg da. Det ser vi jo eksempler på i Oslo når de som jobber som prostituerte sier norske menn vil ha sex uten kondom, og de er villige til å betale mere for det da. Dette til tross for at jenta har HIV :overrasket:

Jeg synes alle bør forlange at en ny partner tester seg før de har samleie. Det er jo litt lite romantisk da, men det er bedre å være realistisk enn romantisk ihvertfall i det lange løp.

Gjest Gjest
Skrevet

Finnes det tester for alle slike sykdommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...