Gjest Bite me Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 min datters barnefar har en god venn. han var hos meg i helgen som var og vi har en god tone. han er hans bestevenn men jeg vet ikke om jeg skal gjøre fremstøt? enkelte afrikanere har en annen form for måte å være mot jenter og sine VENNER IKKE minst. jeg tenker om jeg skal behandle han som en norsk eller som en afrikaner når det kommer til sjekking? han har bodd her i 10 år og han er ganske impregnert. på den måten vil jeg tro det skal gå bra. men samtidig så er han min eks sin VENN. hva hadde dere gjort? hadde dere unngått han fordi han bvar deres eks venn eller hadde dere sjekker på en annen måte fordi han var opprinnelig i fra afrika??????? takk for saklige svar og ingen persjon angrep takk.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Ikke ment stygt eller noe, men det heter integrert og ikke impregnert
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Forresten så tror jeg ikke jeg hadde brydd meg så mye om det. Hvis det er noen som skal ta hensyn til faren til barnet ditt så burde det være kameraten hans, og ikke du (selv om det kan jo hende at dette fører til at du får et dårligere forhold til barnefaren, og det vil du kanskje ikke?). Og ja, ville nok sjekket opp en afrikansk mann på samme måte som en norsk.
Titti72 Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Jeg hadde nok valgt å holde meg unna. Rett og slett fordi jeg ikke vil lage en mulighet der det senere kan oppstå krangel og uvennskap. Det er nok av menn å velge imellom, så det valget hadde vært lett for meg.
Gjest Bite me Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 jada jaa jeg skrev feil. veldig mye å henge seg opp i nå for tiden? nå har jeg allerede gjort fremstøtet og det gikk veldig BRA!! men takk for råd!! :)
Gjest Miloine Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Det kommer ann på hva slags forhold du har til barnefaren, og han til deg! Om det ble slutt med "snørr og tårer" eller om dere var enige i at dere skulle gjøre det slutt og at alle var "glade" Om det siste, så tror jeg nok ikke at barnets far ville funnet det spesielt merkelig eller blitt sjalu om du innledet et forhold til hans kammerat. Dette vet du best selv, hvordan din eks vil reagere!
Gjest Bite me Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 han har jeg ikke rådført meg emd enda men det MÅ JEG nok tror jeg. men jeg har scoret hos min eks venn. Det kommer ann på hva slags forhold du har til barnefaren, og han til deg! Om det ble slutt med "snørr og tårer" eller om dere var enige i at dere skulle gjøre det slutt og at alle var "glade" Om det siste, så tror jeg nok ikke at barnets far ville funnet det spesielt merkelig eller blitt sjalu om du innledet et forhold til hans kammerat. Dette vet du best selv, hvordan din eks vil reagere! ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå