Runningwolf Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Er det noen som enten har oversikt, eller vil dele med seg om hva ca er snitt tid på et "vanlig" samleie? Inkl vorspil, og alt:) Er det gjort noen undersøkelser på dette?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Sikkert masse undersøkelser, ja. Av egen erfaring tar sex ca en halvtime til en time. Ca 15-20 minutter av dette er samleie.
Gjest FireFighter Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 blir det en kjapp en er den vel på 5 til 10 minutter. men et "vanlig" samleie kan vare alt i fra 30 minutter til en time. vanskelig å si du.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 56 minutter og 23 sekunder var gjennomsnittet i 2005, en betydelig økning fra 47 minutter i 2004 (noe som nok skyldes stor frekvens av kjappiser det året).
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Har lest at snitt-tid er 2-3 minutter, men dette stoler jeg ikke på. Selv opplever jeg samleier som varer fra 15 min. til en time.
Gjest Gjest_lille meg..._* Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 Hei:) Jeg har opplevd litt forskjellig, men med min nåværende kjæreste så har vi som regel sex i en til to timer, kommer ann på hvor god tid vi har. Skal vi ha "en kjapp en" må vi som regel avslutte midt i.... Foretrekker å ta meg tid til å ha sex.
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2006 #8 Skrevet 10. mai 2006 hvorfor snakker alle om minutter, jeg opererer som regel med hundredeler når jeg har sex
dragonfly Skrevet 19. juni 2006 #9 Skrevet 19. juni 2006 meg og typen har vel sex i 3-4 minutter uten forspill. Lengre med alkohol i blodet. og begge kommer
matros Skrevet 19. juni 2006 #10 Skrevet 19. juni 2006 Inkluderer vi forspillet, kan det sikkert ta en stund. Vet ikke hva gjennomsnittet til folk flest er. Men selve samleiet, av egen erfaring, ligger vanligvis mellom 15-45 minutter. Enkelte ganger kortere. Enkelte ganger lengre.
Gjest KA Skrevet 19. juni 2006 #12 Skrevet 19. juni 2006 Ca. en halvtime til en time, en sjelden gang opp mot to. De gangene vi holder på i flere timer, er det som regel ikke ett enkelt samleie det er snakk om.
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2006 #13 Skrevet 21. juni 2006 Rent samleie, altså ren og skjær puling, i opptil 45-60 minutter??? Are you kidding me?Er det virkelig noen som orker bare ut og inn så lenge?
wind-up bird Skrevet 21. juni 2006 #15 Skrevet 21. juni 2006 Er det noen som enten har oversikt, eller vil dele med seg om hva ca er snitt tid på et "vanlig" samleie? Inkl vorspil, og alt:) Er det gjort noen undersøkelser på dette? ← Nå spurte vel TS om hvor lang tid man bruker inkludert vorspiel.. For å svare tenker jeg en halvtimes tid er et noenlunde anslag. Noen ganger mer og noen ganger mindre
Gjest Gjesta Skrevet 21. juni 2006 #16 Skrevet 21. juni 2006 Rent samleie, altså ren og skjær puling, i opptil 45-60 minutter??? Are you kidding me?Er det virkelig noen som orker bare ut og inn så lenge? ← Mulig det bare er hjemme hos oss det er sånn, men dog: Det hender at vi skifter stilling underveis, for eksempel. Det hender også, faktisk ganske ofte, at vi midt i en seanse tar en kose- og nytepause fordi en eller begge er helt på kanten av en orgasme som vi har lyst til å utsette - og dermed forsterke. I tillegg hender det faktisk, og dette er heeeelt sant, at vi av og til lever ut de orale tilbøyelighetene våre også som del av en sånn "pause." Det kan fort ta litt tid, fordi det er noe vi begge er ganske positive til. Dessverre er vi fryktelig dårlige til å bruke stoppeklokka for å få et ordentlig estimat av hvor mye tid vi kaster bort til andre ting enn puling, så jeg kan ikke gi deg noe klart svar på dét.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå