Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest synseren
Skrevet

Har nettopp bestilt produkter fra Strawberrynet. Lurer på om dere er fornøyd med det dere har bestilt der. Er det lett å velge rette farger ol. over internet, eller har dere bommet helt noen ganger? *nyskjerrig*

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Har gått en del rykter om at produktene derfra ikke akkurat er så "ferske". At de ikke er så nøye med holdbarhet, oppbevaring ol. Selv har jeg ikke hatt noen problemer med dette. Har fått produktene et par dager etter at jeg bestilte dem, har alltid fått riktig produkter, og ikke merket noe til dårlig kvalitet eller at det har vært for gammelt.

De "nye" bildene av produktene er mye bedre enn de var før, og viser stort sett fargen sånn som den er. MEN det er selvfølgelig vanskelig å kjøpe sminke uten å kunne prøve denne først. Ville aldri kjøpe f eks foundation hvis jeg ikke visste hvilken farge som var riktig til meg...

Skrevet

Bestilte nettopp pakke nr 60 fra dem nå. det sier vel sitt om hva jeg mener om dem :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd.

Det er aldri lett å kjøpe riktig farge over nettet.

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med de jeg har bestilt så langt.

Har alltid sjekket farger i ett parfymeri før jeg har kjøpt på nettet.

Gjest Gjest
Skrevet

Har bestilt fra lookfantastic, strawberrynet og en svensk side www.blush.se og er fornøyd med produkter og leveringer.

Har ikke vært borti "gamle" produkter.

Bruker som regel å gå innom parfymerier og sjekke ut produktet før jeg bestiller, fargene stemmer skjeldent fra web-siden til produktet du får.

MEN dette gjelder jo også bilder fra ulike magasiner/ukeblad så....

Skrevet

Veldig fornøyd, bortsett fra en øyenskygge som ble knust under sending.

Skrevet

Jeg har også alltid vært fornøyd med SN. En gang kjøpte jeg en gave til en venninne der, og det funket ypperlig. Kom rett hjem i posten til henne, men kort og fint papir. Ellers har det nok tatt en del lenger tid enn et par dager for min del. Men aldri over to uker :)

Gjest gjest1
Skrevet

Aldri opplevd noen problemer med varene jeg har kjøpt fra SN. Det er helt umulig å bedømme fargene utifra bildene, jeg kjøper produkter jeg kjenner fargen på fra før. Kjøpte en gang en lipgloss som så ut som rosa/korall, men den var helt orange/gul.

Gjest Gjest_jordbær_*
Skrevet

Et lite spørsmål om strawberrynet:

Har ikke helt forstått dette med levering. Må jeg være hjemme når pakken kommer, eller havner den på postkontoret? Bestiller dere til jobb?

Skrevet

Jeg henter min på postkontoret. Er hjemme stort sett hele dagen, så vet de ikke har ringt på her iallefall.. Men mener jeg har lest noe på SN om at det kan være lurt å levere til jobb :)

Gjest gjest1
Skrevet
Et lite spørsmål om strawberrynet:

Har ikke helt forstått dette med levering. Må jeg være hjemme når pakken kommer, eller havner den på postkontoret? Bestiller dere til jobb?

Det kommer hentelapp, så henter jeg den på postkontoret.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bestilt derifra 24 ganger siden januar...Er veldig fornøyd, det tar ca 1 uke fra jeg bestiller til jeg får lapp i postkassen.

Gjest Jalileh
Skrevet (endret)

Jeg har vært fornøyd hver eneste gang. Utrolig nok har jeg ikke bomma på verken rouge eller øyenskygger. :)

Endret av Jalileh
Gjest Chloe
Skrevet

Hvor mye sparer dere egentlig på dette? Er det veldig mye billigere eller litt ymse?

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg har også alltid vært fornøyd med SN. En gang kjøpte jeg en gave til en venninne der, og det funket ypperlig. Kom rett hjem i posten til henne, men kort og fint papir. Ellers har det nok tatt en del lenger tid enn et par dager for min del. Men aldri over to uker :)

men selv om man "krysser av" for gave, så legges vel bestillingslappen oppi, gjør den ikke? da ser jo vennen hvor mye gaven kostet.... :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

DET KOMMER REKOMANDERT .SÅ DU MÅ HENTE DENSELV ,OG VISE LEGITIMASJON.

NEI DET STÅR ikke HVADET KOSTER INNI.

Skrevet (endret)
men selv om man "krysser av" for gave, så legges vel bestillingslappen oppi, gjør den ikke? da ser jo vennen hvor mye gaven kostet.... :sjenert:

Når jeg bestillte valgte jeg at kvitteringen skulle sendes til min adresse, mens pakken skulle sendes til hennes. Spurte om det hade fulgt med noe, men det var ingen kvittering oppi. Ikke kom det noe hjem til meg heller, utenom kvittering pr mail.

Endret av Majka
Gjest Gjest
Skrevet

hvor lang tid tar det for tiden å få pakken fra sn da?

jeg venter på en mascara jeg bestilte for to uker siden...

jeg trodde også det lå lapp inni pakken om hva den inneholder og hvilken pris... så flott at det ikke gjør det da:)

har planer om å kjøpe en bodylotion til søsteren min som har bursdag til helgen,kan kanskje spare en hundrings da, og attpåtil sende den direkte til henne;)

Skrevet

Jeg har handlet ganske mye der de siste fire-fem årene, og er stort sett fornøyd - men jeg har fått produkter som helt klart er for gamle. Et par parfymerte bodylotioner (Escada) som er ubrukelige. Og det er ganske stor forskjell mellom fargen på skjermen og fargen på produktet.. har bommet på noen leppestifter, men akkurat det må man vel regne med.

Jeg blir litt skeptisk når varelageret deres varierer så voldsomt. Når de f.eks. har bare tre produkter fra et eller annet merke, og det er tre utgåtte nyanser av en grell lipgloss, lurer jeg litt på hvorfor de i det hele tatt selger dette merket... hadde virket mer profesjonelt om de hadde litt mer av hvert. Men når det er sagt, har de veldig bra kundeservice - alt kommer pakket og pent i posten etter bare noen dager. Aldri noe trøbbel sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...