Gå til innhold

Engangskamera bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hei :)

Jeg leste om bryllups engangskamera her engang. Noen som vet hvor man bestiller det? De var så søte :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk på engangskamera i søkeboksen under innleggene når du står i bryllupsforaet.(ikke på denne siden men på siden med alle innleggene). Da finner du flere innlegg på dette, med forslag på steder man kan kjøpe.

Eller du kan hoppe over de, det blir gjerne veldig dorlige bilder både i kvalitet og motiv...(og koster "masse" å kjøpe og fremkalle.)

Skrevet

Jeg var fast bestemt på å kjøpe flotte og "riktige bryllupskameraer" men jeg endte opp med to i pk på Rema. Funket greit det også. Pengene jeg sparte på kameraene kom godt med til fremkallingen også.

Uansett hvilke engangskameraer du bruker:

Vær obs på at ikke alle skjønner at man kan bruke blitz.på et engangskamera (av en eller annen grunn)

Be visevert gi beskjed om at kameraene har blitz

Skrevet

Du kan bestille engangskamera her:

Kortbutikken

De har engangskamera i gull, hvitt og med eget bryllupsmotiv. De i gull koster f.eks. 59kr, og det synes jeg ikke er så ille

Skrevet

Fikk tilbud på engangskamera inkl. fremkalling fra bryllupsfotografen vår. Regner med det er flere fotografer som opererer med samme tilbud.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Tusen takk for svar :)

Hvor mange kamera tenker dere at man trenger egentli? Det er 27 bilder i hvert av de jeg fann ut at jeg skulle bestille... Vi har invitert 70 stykker, men regner jo med endel avslag da :)

Skrevet
Tusen takk for svar :)

Hvor mange kamera tenker dere at man trenger egentli? Det er 27 bilder i hvert av de jeg fann ut at jeg skulle bestille... Vi har invitert 70 stykker, men regner jo med endel avslag da :)

Vi hadde tenkt å plassere et kamera på hvert bord til middagen, og ha noen som spares til senere på kvelden

Skrevet

Vi droppet engangskameraene.

Istedenfor hadde vi med en bærbar pc med kortleser for de fleste minnebrikkene til digitale kameraer. Mange gjester har med eget kamera og de som ville kunne legge de inn på pcen før de gikk hjem fra festen.

Vi fikk mange fine bilder med god kvalitet. Bildene blir oftere bra når "fotografen" kjenner kameraet godt (sitt eget).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...