Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett hver eneste episode, og jeg må si jeg beundrer tålmodigheten til Knut. Han holder seg til Siv, tross i at hun ødelegger for avrusningsbehandlingen gang etter gang.

Lurer på hvordan det går med dem nå. Vet du noe?

Hva synes dere om denne serien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste overskriften i.. en eller annen avis i helga at begge er rusfrie. :)

Har også fulgt med på serien. Den er veldig ærlig og fin. Man får veldig sympati for Knut.

Skrevet

Knut har vært rusfri i to år, og Siv i 7 mnd. leste jeg en plass.

Det er en veldig rørende og sterk dokumentar. Jeg har veldig sansen for Knut. Han er så oppriktig, omsorgsfull og ekte.

Skrevet

Ja, eg såg sist og syns det var ein veldig fin dokumentar. Men sjølvsagt har eg gløymt det denne veka :sur:

Gjest Gjest
Skrevet

veldig fin serie. Og jeg har medfølelse med dem siden de ble narkomane pga.av ulykker. Og trengte det for å døyve smertene.

Er så godt å høre at det går bra med dem.

Gjest Gitte
Skrevet

Følger med ja. Blir nesten irritert fordi hu siv ødelegger alt knut ordner. Men er man avhengig så er man avhengig, jeg kan såklart ikke forstå hvor ille det er.

Leste i et blad, se og hør ellerno, om at de var rusfrie begge to, men tigget fortsatt for å bli kvitt gjeld osv.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har dessverre gått glipp av denne serien...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg følger med på denne serien. Den gir et åpent innblikk i livet til disse to, og viser kampen deres mot et liv uten rus.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei nei nei glemte hele greia i går!!! Ha ellers sett alle episodene, og jeg som satt i går og ikke fant noe å se på :sur: Skjedde det noe spes eller?? Noen som vet om dette går i reprise? Evt når? Syns dette er en veldig bra serie, man ser jo at dette faktisk kan hende hvem som helst og at det å havne i en ulykke kan få et slikt utfall! Det går vist bra med de, leste om de i se og hør forje uke, men som sagt før her så tigger de enda for å betale gjeld. Men ingen av de har begynt å ruse seg igjen! Og all beundring til den tolmodige sjelen Knut!!

Gjest vega i.i.
Skrevet

http://www.nrk.no/

Klikk på nett-tv øverst til høyre, deretter på tv. Der finner du alle programmene om Siv og Knut nederst på siden.

Skrevet

Eg har ikkje sett dei første episodane. Kva slags ulykke var det som var grunnen bak?

Er heilt imponert over Knut, måten han taklar situasjonen på :) Håpar dei oppnår måla sine :)

Skrevet
http://www.nrk.no/

Klikk på nett-tv øverst til høyre, deretter på tv. Der finner du alle programmene om Siv og Knut nederst på siden.

Ligg alle der? Fant kun tre...

Gjest gjest1
Skrevet

Veldig bra serie!

Og min sympati blir ikke større fordi de har vært utsatt for ulykker. "Ulykker" kan være så mangt, trenger ikke nødvendigvis være medisinske ulykker som fører folk ut rusproblemer..

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg synes det er så fint at de viser åssen det virkelig er.... Det tror jeg er med på gi mange unge som meg (22 år) og folk som er yngere enn vekker.... De viser med hele seg at de er mennesker, egetlig veldig fine mennsker det er bare narkotian som har gjort livet deres et sant helvete.....

Jeg grøsser hver gang jeg ser Siv tar spøyte.....

Og griner rørt over Knut sin kjærlighet til sin kone......

Håper alt går bra med dem og at de får et godt og rufritt liv sammen..... :)

Endret av Sissi
Gjest baby-E
Skrevet
Følger med ja. Blir nesten irritert fordi hu siv ødelegger alt knut ordner. Men er man avhengig så er man avhengig, jeg kan såklart ikke forstå hvor ille det er.

Kjente jeg ble irritert i går jeg også...men slik er det nå å være avhengig av noe..

Gjest Emera
Skrevet

En nydelig serie!

Jeg kjenner at fordommene mine får seg et realt spark bak, og det har de godt av!

Det er virkelig modig av de to å gi rusmisbrukere et ansikt.

Skrevet

En flott serie! Har sett alle episodene og det er rart å se denne siden av rusmisbrukerne. Jeg har bare "kjennskap" til de som sitter å tigger eller henger på hjørnet og merker at synet mitt på rusmisbrukere er blitt annerledes etter å ha fulgt deler av hverdagen til Siv og Knut.

Gjest Gjest
Skrevet
Eg har ikkje sett dei første episodane. Kva slags ulykke var det som var grunnen bak?

Jeg mener å huske at Siv var i en bilulykke som 18-19 åring, og fikk morfin av legen i lang tid etterpå pga smertene.

Gjest Gjest
Skrevet

Og Knut var skogsarbeider og ble skadet i en ulykke i skogen, mener å ha lest at han hadde et helt "normalt" liv før han ble hektet på smertestillende etter denne ulykken.

Gjest Gjest
Skrevet

:grine:

Jeg har fulgt med noe, og er veldig rørt. Man tar seg i å tenke på at man skal ikke sutre over sin egen situsjon, for du og du, så mange skjebner det er der ute! Og dette er i vårt eget land, de er bare to av en masse av tragedier. Mitt hjerte gleder seg når jeg leser at dere skriver at de er rusfrie begge to! Det er litt av en bragd!

Skulle ønske det var noe jeg kunnet gjøre for å hjelpe dem. Hadde jeg bodd i Oslo, skulle jeg nok lagt noen ekstra kroner i koppen deres........

Siv og Knut, de har kanskje ikke så mye når det gjelder matrialitiske ting, men de har noe mange kan misunne dem: Ekte kjærlighet!

STÅ PÅ! :klappe:

Klemmer fra trønder :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...