Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Jeg synest avogtil samboeren min kan være litt små sur og svarer meg litt dårlig. Det gjør jo heller ikke mitt humør strålende heller da... Avogtil så føler jeg det kommer helt plutselig. Vi kan le og ha en god tone og vi prater om "vær og vind". Og så kanskje jeg sier noe som "irriterte", kanskje tok det litt lang tid før jeg kom til poenget, eller hva det nå skal være, men da svarer han SURT. Jeg vet en bør prate om ting og tang, men er ikke alltid det er like lett alltid heller. Nå er vi ikke i noen krise i forholdet egentlig, selv om det riktignok er en del ting i livet som "må på plass". Men, jeg lurer på hvor ofte dere oppfatter deres samboere som sur og dårlig humør?
Marikari Skrevet 14. mai 2006 #2 Skrevet 14. mai 2006 Sambo er ALDRI sur eller i dårlig humør, sliten kan han kanskje være, men aldri sur .. jeg derimot kan sikkert oppfattes som sur en gang i blant (særlig når jeg vasker..)
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Jeg var kjæreste med en som viste seg å være humørsyk. Det er greit for meg at folk er i dårlig humør, men jeg tåler ikke personangrep, så jeg gjorde det slutt for ikke så lenge siden. Jeg kunne aldri vite hva som utløste svingningene og jeg orker ikke føle at jeg lever i et minefelt, så jeg kuttet han. Jeg kan selv være i dårlig humør, men jeg går ikke til angrep på den andres feil og evt. mangler. Å diskutere sak er en helt annen ting enn å få sårende ting slengt i trynet. Jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til, men du kan kanskje fortelle han hvordan det oppleves for deg, og si at du ikke lenger vil finne deg i dette. Hvis han i det hele tatt bryr seg om deg og har innlevelsesevne, så vil han prøve å endre seg, men DU kan ikke endre han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå