Gå til innhold

Pay-back time for luremus

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Man må jo ha lov til å vurdere en mann før man hopper til køys med ham! Kanskje planen i utgangspunktet var å ha sex med deg, men så dreit du rett og slett på draget i løpet av kvelden? Med den litt underlige innstillingen du har til oss kvinner, er det jo en viss sannsynlighet for at du kan ha tråkket i salaten... Dessuten er det vel ikke særlig smart å begynne en samtale med "Ja hei, du ser hyggelig ut, men jeg har ikke tenkt å ha sex med deg, så du kan bare "gå videre til neste!"" De fleste, av begge kjønn, synes vel det er hyggelig å flørte litt når man er på by'n uten at man får noe mer enn en bekreftelse på at man er attraktiv? Ordet "luremus" er laget av furtne menn som ikke takler et nederlag. Ganske patetisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ordet "luremus" er laget av furtne menn som ikke takler et nederlag.  Ganske patetisk!

Hehe... Knallbra Wondergirl!!

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare gjøre dere obs på at luremusgreia deres kan dere ikke holde på med i evig tid.

En gang var det skamfullt å være ei slik jente.

Waco

Det kan virke som damer ikke kjenner til æresbegrepet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sannelig ikke lett å være jente.

Ikke kan man si ja til sex, og iallefall ikke one night stand, for da er man svartelistet som SUPERBILLIG!!

Og ikke kan man si nei til sex, for da er man svartelistet som LUREMUS!

*Jeg tror jeg går å skyter meg jeg, for jeg skammer meg sånn over å være av den kvinnelige rase.*

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

dette kan sikkert bli et stort samfunnsproblem?

lurek*k er forøvrig et godt innarbeidet begrep blandt mine venninner, så dette er nok vanligere enn menn ynder å fortelle oss.

kjør debatt.

*ravna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...for ikke å snakke om alle gutta som er så lette på tråden at de sier ja takk første kvelden. Uff, denslags 'løse fugler' fortjener IKKE respekt, og disse vil vi IKKE satse som potensielle ektemenn-...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes det er helt greit at jenter sier nei, men de bør vurdere tidspunktet å kvelden.

Teorien min er at jenter - når de passerer 16-17-18 år - forstår at gutta er ute etter et nyp når de treffer en jente på lørdagskvelden. Dette utnytter mange jenter til de fulle. De spiller på sex hele kvelden, blir med hjem på nackspiel og deretter er det beina i kors. Da har de fått max oppmerksomhet hele kvelden, mens gutten er lurt.

Tror at en lensmann i Bergens området er enig med meg, han har uttalt seg i samme retning.

Tilbakemelding til alle jenter: Er det ikke interessert i pu##, så si klart i fra tidlig på kvelden. Henger gutten likevel rundt dere, så er det hans valg og han kan ikke klage på luremus.

Når det gjelder tilbud som jeg har fått etter at jeg ble sammen med min kone, kan nevnes:

- står og prater med 2 damer på after-ski. Kjenner den ene fra før. Plutselig forsvinner hun og jeg står igjen med den andre. Praten fortsetter i la oss si en halvtime. Klokken er nå ca 5 på ettermiddagen. Vi har kun pratet om helt dagligdagse emner. Så kommer gutta og roper at after-ski er ferdig og vi skal tilbake på hytta. Når jeg skal gå spør hun helt åpent om jeg ikke vil være med på leiligheten der hun og venninnen bor i helgen. Nei, kan ikke det sier jeg. Og jeg som har barbert musa og alt sier hun.......Jeg takker pent nei og går. Damen blir dritsur og kjefter meg huden full.......(Jeg hadde fortalt at jeg var gift).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...