Gå til innhold

Pay-back time for luremus

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Fra jeg ble kjønnsmoden har jeg vært utsatt for en del luremus. Det har vært så ille at de har ligget naken i sengen min (og "lovet" sex på forhånd) for så å lime igjen beina når det kommer til stykket.

I mange år var jeg frustrert for dette.

Men nå er de endelig pay-back time.

Nå er jeg nemlig en fornøyd gift mann. Det er visst av en eller annen grunn tiltrekkende på single kvinner. Og det er så deilig å la disse bruke tiden på meg for så å kikke på klokken og rusle hjem til konemor. De kåte kvinnene står da frustrerte igjen. Jeg har til om med blitt kjeftet huden full for "la de i stikken".

NB! Jeg har ikke vært i nærheten av å love de noen ting.....De ser bare ut til å tro at enhver mann som bruker mer enn 10 min på de, er interessert i gå hjem og pule. Men nei da.....

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Så du har blitt en lurekuk......

Tror ikke damerne går glipp av noe uansett!

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Det er så friskt og festlig når noen bruker ordet "kjønnsmoden". Det ordet minner meg som seksualopplysningsfilmer fra 50- tallet som i dag er ren underholdning.

Milla

Skrevet

Må innrømme at jeg ser ikke helt logikken i å "straffe" kvinner du ikke kjenner fordi noen var kjipe mot deg for lenge siden?!

Skrevet

Han mener vel at det er på tide at dere smaker deres egen medisin vil jeg anta...

Skrevet

:D -Hva med å konsentrere seg om konemor???

Skrevet

"øye for øye - Tann for tann" er jo verdens mest siviliserte reaksjonsmønster!! Viser virkelig til intelligens og det gode i mennesket!!

(og ihvertfall når det blir slik, "noen har tatt øyet mitt, da tar jeg øyet til en eller annen annen, selv om jeg ikke aner om denne annen noen gang har tatt øyet til noen, men NOEN tok jo mitt, jeg har da rett på HEVN for svarte!!" DET er tegn på styrke og medmenneskelighet og intelligens og mot det!!)

steinalder, here we come!!!

(mange mannfolk er så ustyrtelig smarte!!)

Gjest Brunhilde
Skrevet

Så enig med deg, Aline! Burde nesten latt være å svare så ditt eminente svar kunne stått som sluttord i denne tråden - tror ikke noen kunne utttrykt det bedre enn du gjorde her!

Skrevet

Og poenget ditt er? Skjønte ikke helt vitsen liksom... :ler:

- Miamor

Skrevet

Hvis du finner dette underholdene, spennende og som en form for pay-back, så er det fint nok det. Dette har jo kvinner drevet med i evig tid. Ser ikke noe problem med det.......

Og jeg har samboer, så jeg tar ikke skade av det her.. :)

Skrevet

Bare vent til lille konemor gjennomskuer deg, da kommer nok både både hun til å forsvinne - og du til å bli frustrert igjen! Og da er jo spørsmålet; Var det vikelig verdt det??

Og så er det jo ikke så sikkert at de single finner deg så attraktiv lenger.

Gjest Lisa-Beth, uinnlogget
Skrevet

Pay back time, my ass!

Tror du at du er Guds gave til kvinnen??

I så fall hadde du ikke blitt utsatt for disse "luremusene" som du kaller dem.

:ler:

Lisa-Beth

Skrevet

Startinnlegget er skrevet kun for å provosere og det virker som det funker... :ler:

Skrevet

Stadig flere og flere menn finner seg heller koner utenlands, man orker ikke den norske burugla mer. Man (menn) er lei og vi trenger litt friskt kjøtt inn i landet, går det ikke den andre veien også?

Joda, jeg har sett norske damer ta seg til takke med ei somalinsk drosjesjåfør eller ei kurder som trengte oppholdstillatelse. Når norske ungjenter forelsker seg sydengutter eller en hu møtte på interrail, så vender de alltid tilbake etter et år eller to, for det ble aldri som de trodde allikevel.

Kan vi ta fra kvinner myndighet, la det være en løsning?

La oss prøve et år eller to, akkurat som dere gjør.....

Waco

Skrevet

God ide, så kan dere dra oss rundt etter fletta og si: ugh ugh

....eller hva slags intelligente samtaler dere fører....

Skrevet

Ja, flere og flere av oss kvinner har det på samme måte! vi er drittlei disse sytende, kravstore, fåmælige norske mennene, derfor finner vi oss utlendinger istedenfor! Rett og slett fordi en del av dem skjønner at det er mer ved en kvinne en matlaging og en kropp å putte penisen sin inn og ut av!!!

(og jenter, vi trenger ikke gå lenger en til sverige for å finne de fine OG smarte gutta!!) :blunke:

(sorry til dere ok norske gutter, jeg vet at dere finnes, men det er for mange som faktisk er slik waco fremstilles.)

Gjest Khalid Hagen
Skrevet

Er anonyme gjest og Waco samme person? Dette er omtrent like god pr for hankjønn generelt som "alternativ kjøtthåndtering" er for Meny-kjeden... :(

Og...- mulig det bare er meg, men i den grad jeg nå er ute og lufter den ufattelig vakre kroppen min på byen er det sammen med kjæresten min, IKKE alene.

Skaff deg et liv, gjest! Ikke bare et underliv!

Gjest Anonymous
Skrevet

Det var hyggelig at det ble litt engasjement rundt innlegget.

For å rydde opp en liten misforståelse. Jeg er på ingen måte guds gave til kvinnen. Og jeg trekker "spillet" på ingen måte så langt at det er problematisk overfor konemor. Det er faktisk litt av poenget med historien. Jeg kan få tatt litt tilbake uten å komme i noen uheldig situasjon.

Men jeg er overrasket over at ingen reagerer med på at single jenter er så lite betenkt på å "kapre" en gift mann.

Kjøper huleboer kritikken, men synes selv det ikke er noe bedre at jenter hopper opp i sengen og deretter sier nei. Helt greit at vi menn skal respektere nei, men det er jo mye mer "fair" av jentene mye tidligere på kvelden å gi beskjed at det blir ingen sex. Så hadde jeg den gangen sluppet å bruke så mye tid på de og heller gått over til noen andre.

Skrevet

For det eneste du var ute etter på den tiden var jo å p*le og det måtte jo enhver kvinne forstått og sluttet med å lokke og lure deg. Kos er harry! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...