Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Dama mi har hatt flere seriøse forhold bak seg og er ordentlig og strukturert og seriøs jente med mange ambisjoner her i livet. Alt skal gjøres systematisk og på ordentlig skikkelig vis, t.o.m. pakke varene i en handlepose skal legges ordentlig og skikkelig - ikke bare slenges oppi. Hun er en perfektsjonist til de grader. Hun har vært utro engang tidligere i et annet forhold, men da var det så mye greier i forholdet som gjorde henne det, typen gav faen i henne og var utro først. Forholdet skrantet og hadde vel vart 1-2 år. Jeg gir dama mi masse oppmerksomhet og forguder henne - hun trenger oppmerksomhet og liker dette. De forrige har ikke gjort dette. De har gitt altfor lite av seg selv. Jeg gir mye av meg selv og hun har påpekt dette flere ganger - og at jeg er utrolig romantiskt og har gjort flere romantiske fasiliteter for henne som hun setter meget godt pris på. Hun vet at jeg liker henne utrolig godt og er kjempe glad i henne. Vi har nå vært sammen bare i 7 mnd.Forholdet er perfekt ellers, for uten om hun trenger litt mer albuerom nå. Eksamenstid vett. Hun drøyer nattamld opptil 2 timer, jeg legger meg kl 22 og får ikke svar før i tolvtiden. Dette har skjedd 2-3 ganger. Hun sier også at hun fått mini-mensen (med menssmerter) før den ordentlige mensen som kommer snart. Jeg har tenkt tanken om at hun har seg med en annen på det tidspunktet, meeeeeen det virker så idiotiskt og helt feil å tenke slike tanker. Vi har full tillitt til hverandre. Jeg lager problemer for meg selv når jeg tenker slik og det har jeg ikke lyst til. Bare lurer på hvordan jenter "tenker" og "oppfører" seg når man er forelsket og utrolig glad i gutten sin. Tror dere denne type jente kunne hatt hjerte til å vært utro og ligget med en annen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Eh, kan ikke si at noe av det du skriver kan tyde på at hun er utro. Og hvis du innbiller deg at hun kanskje er utro nå, hvordan kan du da skrive at dere har full tillit til hverandre? Hvis du tviler har dere jo ikke det.

Gjest Gjest
Skrevet

Glemte å nevne at hun også sier at hun er utrolig glad i meg og at jeg er det er fint å ha meg livet hennes.

glemte også å nevne at vi ikke har hatt sex på 2 uker... og det er ikke normalt.... men for all del, alt kan jo være sant det hun sier.

Har jo egenltig full tillitt , men det har tæret så i det siste og tenke slik. JEG VIL IKKE TENKE SLIK.

Gjest Gjest
Skrevet

Du har et seriøst sjalusiproblem :overrasket:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Glemte å nevne at hun også sier at hun er utrolig glad i meg og at jeg er det er fint å ha meg livet hennes.

glemte også å nevne at vi ikke har hatt sex på 2 uker... og det er ikke normalt....  men for all del, alt kan jo være sant det hun sier.

Har jo egenltig full tillitt , men det har tæret så i det siste og tenke slik. JEG VIL IKKE TENKE SLIK.

Beklager å måtte si det: Men nå må du kutte ut!

Jeg tror du bør jobbe med din egen selvtillit først og fremst.

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg ser ingenting i innlegget ditt som kan tyde på at hun er utro.

Du sier jo at dere har full tillit til hverandre... Tydeligvis ikke? :eeeh:

Gjest Gjest
Skrevet

glemte også å nevne at vi ikke har hatt sex på 2 uker... og det er ikke normalt.... 

Min beste venn og hans kone har ikke at sex på et 3 måneder. Det er nå det han forteller meg..Så 2 uker er faktisk ingenting.

Klart det er normalt

Det eneste du er er sykelig sjalu, Og det er bare idiotisk. Ver en mann ,En skikkelig mann blir ikke sjalu

Gjest Gjest
Skrevet

glemte også å nevne at vi ikke har hatt sex på 2 uker... og det er ikke normalt....  men for all del, alt kan jo være sant det hun sier.

Det finnes utrolig mange jenter som ikke har hatt sex på minst 2 uker - og som er i faste forhold...uten at noe er galt. Sex er ikke målebarometer på et forhold for alle. Hun har jo eksamen og alt, tenk deg selv da mann, da blir en utmattet og tom...

Skrevet

Hun er jo opptatt med eksamen, og da trenger hun litt ro og alburom.

Det er selvsagt viktig for henne å gjøre det bra, det dreier seg jo om framtida hennes, og hun bør slippe at du maser på henne nå.

At hun drøyer to timer med nattamelding viser hvor hun har fokuset akkurat nå, og det bør du godta. Det kan også hende at hun er litt lei, for du virker faktisk rimelig intens. Tror jeg har lest flere tråder om samme tema her inne i det siste.

Trekk deg litt tilbake nå.

Skrevet

...selv om man er aldri så glad i en person, så kan man bli lei av å skrive nattameldinger... :forvirret:

...jeg liker IKKE å skrive SMS, men jeg er veldig gla i kjæresten min likevel.. :sjenert:

At hun har eksamen for tia, kan jo forklare en GOD del...

Ta henne på ordet du! :)

Når hun sier at hun er utrolig glad i deg og at det er fint å ha deg i livet hennes, så bør du stole på at hun mener det, synes nå jeg... :)

Gjest Gjest
Skrevet
Forholdet er perfekt ellers, for uten om hun trenger litt mer albuerom nå. Eksamenstid vett. Hun drøyer nattamld opptil 2 timer, jeg legger meg kl 22 og får ikke svar før i tolvtiden. Dette har skjedd 2-3 ganger.

Ikke vanskelig å forstå av det du skriver at hun trenger litt albuerom...

Har også hatt en "sånn type", der det føles som du har meldeplikt hele tiden. Som ligger og teller minuttene/timene til han får svar. Holdt på å gå nuts, for å være ærlig. Det var drepen for et forhold som ellers kunne vært bra. Gi henne litt albuerom før hun kveles. Det er kanskje det hun prøver å signalisere. Kvelningsfølelse tar knekken på det meste, også sexlysten...

Gjest Bite me
Skrevet

jeg syns du høres veldig sjalue ut!!!!! :frustrert:

Gjest Sister K
Skrevet

Til alle her som sier at du er sykelig sjalu: Det kan jo være mer ved denne situasjonen ingen her vet noe om. Noen ganger stemmer det når man "bare føler det på seg", kroppen registrerer små signaler som bevisstheten ikke fanger opp. Er jo ikke 100 prosent sikkert at dette er noe han innbiller seg. Til tross for at jeg er enig i at det ikke er noe av det du forteller som tyder på utroskap. Prøv å stress ned og slapp av; at noen endrer oppførsel for en kortere eller lengre stund, betyr ikke automatisk at de er utro! Å fokusere på utroskap gjør deg uansett ikke noe bra!

Skrevet

okey, stakkars den mann som prøver å komme med sine problemer på KG!! jeg trodde vi her inne skulle være litt mer forståelsesfull en det jeg har lest om her, det siste innlegget kunne jeg si meg enig i! tenk å fare opp å se ned på han og si han høres sykelig sjalu ut?? har ikke alle vært SYKELIG sjalu før da?? jeg kan godt forstå han er litt urolig, selv om han neppe har noen grunn til det i dette tilfellet. jeg tror som de andre att å sende nattamelding hver eneste kveld tar på kreftene, også att hun er stresset med tanke på eksamen. du har neppe noe å legge til grunn for att hun er utro!

men ett råd har jeg jo egentlig, stille deg åpen for å snakke med henne om det som bekymrer henne og stresser henne for tiden, tror kanskje hun ville like å øse ut litt problemer til akkurat deg :) men da må du stille deg forståelsesfull også da!

jeg er bare 16år gammel så jeg vet ikke hvor mye du legger i mine råd.. men jeg er i alle fall en liten kvinne og vet hva en sånn en ønsker seg... jeg ville i en eksamens-periode fått tankene vekk fra eksamenen når jeg ikke satt å pugget, og å få øse ut en hel haug små-bekymringer til kjærsten min da hadde vært utrolig deilig!

jenter er ikke så vanskelige å forstå som dere gutter kanskje tror.. men når dere blir innpåslitende så trekker vi oss gjærne litt unna! men det er for å få gutten til å forstå att sånn liker vi det ikke! (så vet du det)

klemmer fra meg og håper du blir kvitt tankene om att hun er utro :) for det er ikke så sannsynlig!

Gjest Gjest
Skrevet

Trådstarter her.

en annen ting er at hun vil ha litt albuerom. Forståelig det. Har kanskje vært litt for frempå i det siste.

Men nå blir jeg skikkelig nedprioritert. Før møttes vi 5-7 dager i uka. Nå kommer vi ikke til å se hverandre før på kanskje torsdag eller lørdag.

Hun har eksamen på torsdag. Den er grei. Vi så hverandre sist på søndag, en liten 30 minutters gåtur bare. Så nevnte hun at vi kunne treffes på onsdag - det stusset jeg på siden hun hadde eksamen på tors. og trodde at hun måtte øve masse da. Så ringte hun i dag og sa sorry men det går ikke på onsdag, skal øve i grupper osv på skolen. Helt greit det. så sa hun at vi kunne prøve å få til en gåtur, så ringte hun nå igjen og sa at hun ikke rakk det heller....... igjen helt OK siden jeg vet hun må øve og prioritere dette. Så var mitt forslag å treffes på torsdag siden eksamen er ferdig osv. Men da var det sånn russe-kro opplegg (vi går høyskole) og var russ for 2-3 år sida som hun ville gjerne på..... hun festa også på lørdag. Synes det har blitt så mye festing osv, og jeg er aldri blitt inviert. Så ikke ut som at hun ville invitere meg på russe-kroa heller.

Tar jeg dette for ille opp ?? hmm. Jeg har reagert helt naturlig og vanlig til hun.

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hvorfor snakker du heller ikke med dama di om alt du bekymrer deg over? Du har laget veldig mange tråder på KG om omtrent det samme nå, og vi kan faktisk ikke vite hvordan hun tenker, det er det bare hun som vet.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, jeg vil ikke bare klage og mase om det til hun. Da blir hun sikkert bare mer oppgitt.

Hva tror dere da? Dere er jo jenter selv........

Skrevet

Har ikke lest alle svarene her, men min første reaksjon var at er man perfeksjonist på sin hals, så er man ikke "normal" i eksamensperioden.

Da kan hormoner og ikke minst døgnrytmen gå over stokk og stein.

Nå er det mest sannsynlig kun eksamen som står i hodet hennes og ingenting annet. Heller ikke nattamelding eller sex med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...