Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 En kvinne drev og så helle tiden på meg på bussen i dag. Hun snudde seg flere ganger og så rett på meg. Og når hun gikk av så kastet hun et blik på meg. La hun an på meg eller noe ?..
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Ja det gjorde hun! Du skulle da gått av samtidig som henne og begynt å slå av en prat.............
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Ja det gjorde hun! Du skulle da gått av samtidig som henne og begynt å slå av en prat............. ← Hvorfor det ?. Er det en regel som sier at vist noen legger an på noen så må man slå av en prat ?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Hvorfor det ?. Er det en regel som sier at vist noen legger an på noen så må man slå av en prat ? ← han er jo litt forbauset over situasjonen, og en slik sjanse skjer kanske ikke igjen på en stund. Dama viste jo tydelig interesse og han lar det bare gå, kanksje han ikke var interessert, kanskje han hadde dame... hva vet jeg... men en dame som gjør slikt, har et godt selvbilde og ser sannsynligvis meget bra ut, så da er det jo bare å slå til å ta sjansen på at det kan klaffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå