Intego Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Jeg finner ikke dette solpudderert hos strawberrynet, og lurer på om det er andre netbutikker som selger det? Hvor mye koster det i Norge eller evnt. taxfree?
IdaC Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Sephora sender ikke til Norge, og jeg tror faktisk ikke Amazon gjør det heller. Mener å huske at det var noe spesielt md å sende sminke fra amazon. Men selv om de hadde hatt den på Strawberry, så er det ikke så veldig mye å spare siden du må betale toll. Husker ikke helt prisen i norge, tror det er rundt 350 et sted.
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Da jeg kjøpte mitt i januar, betalte jeg 300 eller 310, og det kan ikke ha steget så mye siden. Dette var det helt vanlige solpudderet, ikke noe limited edition, eller noe.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Bestiller alltid fra Sephora og Amazon jeg. Men så bruker jeg Shop the States da. Kjempebra service!!!
fargegla82 Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Bestiller alltid fra Sephora og Amazon jeg. Men så bruker jeg Shop the States da. Kjempebra service!!! ← Gjør du?ka går det ut på,Shop the states..?jg kunne tenkt meg et solpudder fra sephora",)
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Når du registrerer deg (gratis) får du ei amerikansk adresse som du oppgir i den nettbutikken du handler. STS sender varene til deg når de får dem. Du kan selv velge om du vil at de skal pakke om alle produktene i en pakke (slik at de blir sendt samlet), du kan også velge å få kvittering/andre papirer sendt for seg selv. Du oppgir selv verdi på pakka, så du kan bare oppgi under 200 kr slik at du slipper toll. www.shopthestates.com
fargegla82 Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 Thanx!Sjekket ut,og virker litt okey",)5 dollar=ca 30kr per pakke de mottar,høres greit ut det igrunn",)har du basic eller bet du hver mnd?? Takk ska du ha for svaret",)
Netten Skrevet 9. mai 2006 #10 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Når du registrerer deg (gratis) får du ei amerikansk adresse som du oppgir i den nettbutikken du handler. STS sender varene til deg når de får dem. Du kan selv velge om du vil at de skal pakke om alle produktene i en pakke (slik at de blir sendt samlet), du kan også velge å få kvittering/andre papirer sendt for seg selv. Du oppgir selv verdi på pakka, så du kan bare oppgi under 200 kr slik at du slipper toll. www.shopthestates.com ← Høres bra ut, men hvis man handler for mer enn 200,- og oppgir en lavere sum, og tollerne tilfeldigvis har en aldri så liten rutinekontroll e.l., da sliter man vel litt? Er litt skummelt det der... Endret pga. lurer på om det er mulig at de merker pakkene som gaver, slik at man kan handle for inntil 1000,- tollfritt? Endret 9. mai 2006 av Netten
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2006 #11 Skrevet 10. mai 2006 Gjør du?ka går det ut på,Shop the states..?jg kunne tenkt meg et solpudder fra sephora",) ← Husk på at europeiske produkter gjerne er dyre i USA, så du kanskje ender opp med å måtte betale mer, alt i alt, enn hva du ville betalt i et norsk parfymeri for det samme produktet. Selvfølgelig er det noe annet hvis det er snakk om ting du ikke får kjøpt her i landet.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2006 #12 Skrevet 10. mai 2006 STS gjør det du ber om (innen rimelighetens grenser så klart). Hvis du handler for godt over grensa, kan du bare be dem om å fordele det på 2 pakker, og så skrive under 200 kr på hver av dem. Mulig de merker av for gave hvis man spør om det, har aldri prøvd, så det vet jeg ikke sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå