momo Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Lurer på om noen har reist på all inclusive reiser til Tyrkia? Og hvordan var det? Jeg sitter og ser på reiser i juli nå, og fant ut at det ikke ble så mye dyrere og reise all inclusive. Ser på med Nazar reiser. Ser jo utrolig flott ut og med fine hoteller og flere store bassenger med vannsklier og allt. Men jeg er litt skeptisk da jeg aldri har hørt om de før, og heller ikke vet noen som har reist med de før. Vi har en jente på 5 år, så det bør være barnevennlig.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Det må kunne gå an å finne reisemål uten å måtte dra til Tyrkia.
momo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2006 Og hva er så galt med Tyrkia? Det er dit vi ønsker og reise, vi har vært der før og synes det er veldig fint der.
Gjest Godjenta79 Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Tyrkia = kjempefint!!! ....har ingen erfaring med Nazar reiser, men har god erfaring med All Inclusive.
Miracl3 Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Jeg har bestilt AI med Ving i sommer. Første gang med AI men fjerde gang i Tyrkia
Gjest Piper Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 all inclusive er kjempe deilig når man ahr med seg barn, for de går og henter det de vil ha selv av drikke ol. Ellers så bruker det å være veldig god mat i Tyrkia, også mye variert. Vi hadde halv pensjon ( frokost og middag) en gang, og jeg har aldri spist så mye god mat før.
momo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2006 Takk for svar! Skal ringe til Nazar reiser til uka og spørre litt, så får vi se. Men det så veldig fint ut da, så kanskje blir det sydenferie på oss i sommer og.
Lillie Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Vi har bestilt med Nazar til Tyrkia i sommer (Pegasos Royal). Det ser virkelig ut som et eldorado for barn, og poden blir jo fem i sommer, så tror det blir bra. Men erfaringene må jeg komme tilbake til senere
momo Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #10 Skrevet 9. mai 2006 Lillie, er det hotellet vi så på og. Så jo virkelig fantastisk ut da. Når reiser dere da? Du må komme med tilbakemeldinger etterpå da.
Lillie Skrevet 10. mai 2006 #11 Skrevet 10. mai 2006 Lillie, er det hotellet vi så på og. Så jo virkelig fantastisk ut da. Når reiser dere da? Du må komme med tilbakemeldinger etterpå da. ← Vi drar noen dager etter skoleslutt, så det er jo enda lenge til. Jeg ringte forresten Nazar (før vi bestilte) og fikk masse god info pr telefon. Kjempetrivelige folk! I tillegg har de vært behjelpelig med å få det slik vi vil ha det, med blant annet havutsikt (vi har på en tidligere tur måttet stirre inn i veggen til nabohotellet, kjipe greier). Foreløpig bare gode erfaringer. Så får vi se da, om ferien blir like bra. (men det får jeg håpe og tro, for det ser jo faktisk kjempeflott ut der nede )
momo Skrevet 10. mai 2006 Forfatter #12 Skrevet 10. mai 2006 Ja, får håpe dere får en flott ferie!! Er enig med deg om at det ser utrolig flott ut ja.
~Capricorn~ Skrevet 11. mai 2006 #13 Skrevet 11. mai 2006 Vi har også bestilt via Nazar. Skal på Pegasos Resort. Har dessverre ingen erfaringer med Nazar fra tidligere da. Men har vært på All Inclusive i Tyrkia før, og det var bare den beste ferien jeg har hatt. Bare det å kunne låse inn pengene i safen og slippe å tenke på det når så lenge man er på hotellets område er bare deilig. Den gang reiste jeg med min fetter og hans familie. Da med en unge på fire. Og det er kjempegreit å bo sånn da. Og det var ihvertfall masse og variert god mat. Og siden man ikke må betale for hver gang man finner mat, så kan jo tørre å smake på en del også. For liker man det ikke, kan man bare finne noe nytt Gleder meg veldig til ferien hvertfall.
Sofia Skrevet 11. mai 2006 #14 Skrevet 11. mai 2006 Vi har bestilt med Nazar til Tyrkia i sommer (Pegasos Royal). Jeg måtte gå på siden deres å sjekke... Det så jo helt fantastisk ut! Jeg var i Alanya for etpar år siden og hadde en utrolig bra ferie.. Jeg skjønner ikke hvorfor noen er så utrolig mye imot Tyrkia! Jeg vil også på ferie til akkurat dette hotellet!!!!!!!!
momo Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #15 Skrevet 12. mai 2006 Tusen takk for svar alle sammen. Nå blir det nok ikke ferie til Tyrkia i sommer, for jeg starter i ny jobb nå og da blir det lite ferie på oss. Men vi har bestilt noen dager i Euro disney da, får det sikkert gøy der og. Men da skal jeg passe på til neste sommer og bestille tur med nazar da. Veldig fint hvis dere kan gi tilbakemeldinger på hvordan det er der.
miss77 Skrevet 12. mai 2006 #16 Skrevet 12. mai 2006 Har bekjente (med sin da 5 år gamle datter) som reiste med Nazar til Tyrkia i fjor sommer. De var kjempefornøyd med både hotellet, mat, drikke og service.
Lillie Skrevet 12. mai 2006 #17 Skrevet 12. mai 2006 Tusen takk for svar alle sammen. Nå blir det nok ikke ferie til Tyrkia i sommer, for jeg starter i ny jobb nå og da blir det lite ferie på oss. Men vi har bestilt noen dager i Euro disney da, får det sikkert gøy der og. Men da skal jeg passe på til neste sommer og bestille tur med nazar da. Veldig fint hvis dere kan gi tilbakemeldinger på hvordan det er der. ← Det blir nok helt sikkert bra med Euro disney også- supert for barna! Skal gi tilbakemelding, promise . (men du må vente til juli da...)
momo Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #18 Skrevet 13. mai 2006 Helt greit, klarer fint og vente jeg. Og vi får det nok fint i euro disney og. Det er nok topp for snuppa mi og egentlig oss voksne og.
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2006 #19 Skrevet 30. mai 2006 Har ett vennepar som dro med sine 3 barn med Nazar til Tyrkia nå i mai - de bodde også på Pegasos Royal - de var KJEMPEFORNØYDE!!!!!!!!!!!!!!! Det er den beste ferien de har hatt sa de - utrolig behagelig med all inclusive og det var ett eldorado for ungene. De anbefalte også Nazar som reiseselskap og selve hotellet var utrolig fint og rent. Både område og rom ble vasket hver dag og det var utrolig flott service der. De har ihvertfall bestemt seg for å bruke Nazar neste gang også! Så - gled dere!!!!!!!!!!!!! Vi skal neste år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå