Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 jega har en kollega som er syk, har tenket å send et brev med bare noen ord.., men jeg kommer ikke på noe og er redd at kanskje blir det for sent.. det hadde vært ok å gjør nå slik at jeg ønsker fin sommer...Hjelp meg. vi kjenner ikke hverandre så godt, men jeg har tenkt mye på henne og familien hennes.
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 hva med et dikt? kommer ikke på noen nå i farten, men finnes sikkert mange fine i ulike bøker. Jeg har selv vært i relasjoner med alvorlig syke og det er ikke alltid like lett å finne de rette ordene så er man redd det blir feil. Men dersom du kjenner personen litt og vet litt om hvordan personen ser på livet, døden, sykdommen osv... kan du sikkert finne et fint dikt som sier noe for deg. Lykke til!
Arkana Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Det er aldri for sent. Send et fint brev/kort, kanskje noen pene blomster. Du trenger ikke alltid si så mye. Si det som det er, at du tenker på henne, og ønsker henne god bedring eller noe sånt (kanskje litt avhengig av hvor syk hun er). Hvis dere er såpass nære at det føles greit kan du jo også skrive at hun ikke må nøle med å si ifra hvis det er noe du kan gjøre for henne.
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Kan du ikke skrive at du tenker på henne o familien. Spør om det er noe du kan bidra med av hjelp f.eks. Nå vet ikke jeg hvor syk denne personen er, men er det ikke mere håp, og hun ikke har lang tid igjen er det kanskje ikke så lurt å ønske henne en god sommer.
Gjest BagLady Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Hei Stol på meg, det skal mye til for at du skal si noe "galt". Bare si det du har skrevet her; at du har tenkt på henne og familien hennes, og hvis det passer seg sånn; at du stiller opp for henne hvis hun skulle trenge noe. Jeg fikk faktisk blomster fra kjærestens arbeidsplass da jeg var syk, det varmet veldig.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 tråstarter her; saken er at vi kjenner ikke hverandre så godt, men jeg går å tenker på henne hel tiden,
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Da synes jeg du skal skrive at du tenker på henne. Det samme har jeg skrevet til en bekjent som mistet et familiemedlem, selv om jeg ikke visste så mye om forholdet dem i mellom. Vedkommende satte pris på kortet/brevet selv om det ikke sto så veldig mye konkret eller noe.
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Da synes jeg du skal skrive at du tenker på henne. Det samme har jeg skrevet til en bekjent som mistet et familiemedlem, selv om jeg ikke visste så mye om forholdet dem i mellom. Vedkommende satte pris på kortet/brevet selv om det ikke sto så veldig mye konkret eller noe. ← Enig, jeg har mottatt et sånt kort, og jeg satte utrolig stor pris på noen få ord fra noen som tenkte på meg. Det varmet veldig.
Amanlis Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 Du må ha et stort hjerte. For meg varmet det mye med tanker og gode ord fra folk vi ikke kjente så godt, for det viste at de virkelig tenkte på oss. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå