Kykkelikokos Skrevet 26. april 2007 #21 Skrevet 26. april 2007 Vi skal ha en liten brudepike på 2 år (niesen vår). Vi er spente på hvordan det kommer til å gå, men det får nå gå som det går. Om hun ikke tør likevel fordi hun er for sjenert, eller om hun "gjør seg til" så er det greit for oss. Det gjør bare stemningen litt lettere.
brud_07 Skrevet 26. april 2007 #22 Skrevet 26. april 2007 skal ha to av mine herlige veninner som brudepiker, + min herlige søster :-) så de bli 22, 21 og 18 år, hehe, men de gleder seg de altså :-)
Majabeth Skrevet 26. april 2007 #23 Skrevet 26. april 2007 Vi er ikke opptatt av tradisjon - men at alle skulle ha en fin dag den dagen vi giftet oss - det hadde de/vi også Det hadde ikke blitt det samme uten barna. ← Signerer denne! For oss er det veldig viktig at barna våre er en del av selve seremonien. For som minstepia sier: Vi skal jo gifte oss. Det er ikke bare mamma'n og pappa'n som sier at vi er så glade i hverandre, det er vi alle, mener hun (og jeg)
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. april 2007 #24 Skrevet 26. april 2007 Vi har vel egentlig planlagt at min bror og søster (vil være 7 og 10 når vi gifter oss) og forlovedens nevø og niese (vil være 6 og 9) skal være brudebarn... Om broren min tør er vel en helt annen sak (han ville ikke begynne å spille fotball, fordi det var i en hall og ingen av nødutgangene hadde åpne dører ), men når dagen kommer, og hvis han ikke vil, så er det helt greit Men nå kom jeg plutselig til å tenke på om vi har husket og spørre svigerinna og svogern om vi får "lov" å bruke barna dems... Hmm :klø:
Kykkelikokos Skrevet 26. april 2007 #25 Skrevet 26. april 2007 Signerer denne! For oss er det veldig viktig at barna våre er en del av selve seremonien. For som minstepia sier: Vi skal jo gifte oss. Det er ikke bare mamma'n og pappa'n som sier at vi er så glade i hverandre, det er vi alle, mener hun (og jeg) ← Det samme sier niesen vår. "Malin og Onkel og Tante skal gifte oss". Besteforeldrene får komme de også: "Men da mere pynte dere" (sies med streng stemme).
Lise_86 Skrevet 26. april 2007 #26 Skrevet 26. april 2007 det hadde ikke gjort meg noe å ha en eller to små der, de er jo bare søte. har litt lyst til å ha den lille jenta som jeg jobba som aupair for som brude pike, men jeg tror kanskje ikke familien har mulighet til å komme. men jeg har forlover og to brude piker (venninder) for jeg gifter meg i England og der er det tradisjon... gleder meg masse
Gjest SkalBliKone Skrevet 27. april 2007 #27 Skrevet 27. april 2007 Vi skal ha 2 brudespiker(nieser) og selvfølgelig sønn på 8 år som brudesvenn og ringbærer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå