Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Det er en gutt jeg aldri føler jeg kommer over.. Vi har aldri vært sammen, og det blir heller aldri oss.. Så jeg burde virkelig klare å komme over han.. Men jeg klarer det bare ikke.. Er så glad i han. Alt jeg vil er å ligge tett i armene hans, hele tiden Jeg har mistet helt troen på kjærligheten.. Jeg har blitt såret altfor altfor mange ganger.. Og jeg tror ikke jeg orker prøve igjen. Til dere som har blitt såret en eller flere ganger, hvordan klarer dere det?
Andrea Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 ....forresten......VÆR lei deg. Fortrenge eller late som funker ikke i det lange løp tror jeg
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Det er en gutt jeg aldri føler jeg kommer over.. Vi har aldri vært sammen, og det blir heller aldri oss.. Så jeg burde virkelig klare å komme over han.. Men jeg klarer det bare ikke.. Er så glad i han. Alt jeg vil er å ligge tett i armene hans, hele tiden Jeg har mistet helt troen på kjærligheten.. Jeg har blitt såret altfor altfor mange ganger.. Og jeg tror ikke jeg orker prøve igjen. Til dere som har blitt såret en eller flere ganger, hvordan klarer dere det? ← Er vel ikke så sikkert at det aldri kan bli dere vel? Jeg har ei sånn jeg også.
Gjest Gjest_Sølvpilen_* Skrevet 9. mai 2006 #7 Skrevet 9. mai 2006 Jeg følte det på akkurat samme måte som du gjør nå. Det tok tid, over ett år, men plutselig en dag, så merket jeg at savnet etter han ble mindre og mindre. Til slutt var det helt borte og jeg var klar for å gå videre, og satse på nytt
Gjest Leya Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Det er ingen trøst, men alt går over. Kanskje vil han alltid ha en plass i hjertet ditt. Men plassen blir mindre og mindre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå