Gjest andreas3 Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 MIFF Oslo arrangerer demonstrasjon for Israel og mot Hamas i Oslo på Eidsvollsplass 15. mai 2006 klokken 17. Arrangørene vil gjøre det til den største Israel-demonstrasjonen i historien. Møt opp! PAROLER: "JA til dialog, NEI til terror." og "Ingen anerkjennelse av Hamas før anerkjennelse av Israel."
punktom Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Ja til dialog innbefatter det også nei til ensidig trekking av grenser?
Gjest Gjesta Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Ja til dialog innbefatter det også nei til ensidig trekking av grenser? ← Nei, dette er dialog: - Her bygger vi en mur, så det så! - OK, da.
Gjest gotthard Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 var det mot terror fra de begge så skulle jeg vurdert det. men jeg har ikke for vane og støtte terrorstater eller okupanter som dreper sivile, så da blir det ikke noe støtte til noen av de fra min side.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #6 Skrevet 13. mai 2006 Synd demonstrasjonen bare er i Oslo, ellers skulle jeg gjerne deltatt! PS: Trist å se at enkelte foretrekker å støtte terrorisme! Dere som skriver svar her, burde nok lese litt grundigere før dere legger ut om Midt-Østen konflikten (gjelder for øvrig hva det enn måtte hver)!!!
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Og husk å ta med skjerf, kan hende det blir kaldt!
punktom Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Synd demonstrasjonen bare er i Oslo, ellers skulle jeg gjerne deltatt! PS: Trist å se at enkelte foretrekker å støtte terrorisme! Dere som skriver svar her, burde nok lese litt grundigere før dere legger ut om Midt-Østen konflikten (gjelder for øvrig hva det enn måtte hver)!!! ← Ja, selvfølgelig gjør vi det. Det skulle bare mangle. Terror er kos og fint. Vil man vite mer om nestekjærlighet og om folk som VET hvordan verden er skrudd sammen så er det bare å sjekke miffs diskusjonsforum. Elskverdige mennesker som frekventerer det stedet. Denne fyren her er nok innom i ny og ne: http://www.dagsavisen.no/debatt/article2076056.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå