Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest andreas3
Skrevet

MIFF Oslo arrangerer demonstrasjon for Israel og mot Hamas i Oslo på Eidsvollsplass 15. mai 2006 klokken 17. Arrangørene vil gjøre det til den største Israel-demonstrasjonen i historien. Møt opp! :)

PAROLER: "JA til dialog, NEI til terror." og "Ingen anerkjennelse av Hamas før anerkjennelse av Israel."

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Eidsvolls Plass, er det ved Stortinget? :klø:

Skrevet

Ja til dialog innbefatter det også nei til ensidig trekking av grenser?

Gjest Gjesta
Skrevet
Ja til dialog innbefatter det også nei til ensidig trekking av grenser?

Nei, dette er dialog:

- Her bygger vi en mur, så det så!

- OK, da.

Gjest gotthard
Skrevet

var det mot terror fra de begge så skulle jeg vurdert det.

men jeg har ikke for vane og støtte terrorstater eller okupanter som dreper sivile, så da blir det ikke noe støtte til noen av de fra min side.

Gjest Gjest
Skrevet

Synd demonstrasjonen bare er i Oslo, ellers skulle jeg gjerne deltatt!

PS:

Trist å se at enkelte foretrekker å støtte terrorisme! Dere som skriver svar her, burde nok lese litt grundigere før dere legger ut om Midt-Østen konflikten (gjelder for øvrig hva det enn måtte hver)!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Og husk å ta med skjerf, kan hende det blir kaldt!

Skrevet
Synd demonstrasjonen bare er i Oslo, ellers skulle jeg gjerne deltatt!

PS:

Trist å se at enkelte foretrekker å støtte terrorisme! Dere som skriver svar her, burde nok lese litt grundigere før dere legger ut om Midt-Østen konflikten (gjelder for øvrig hva det enn måtte hver)!!!

Ja, selvfølgelig gjør vi det. Det skulle bare mangle. Terror er kos og fint.

Vil man vite mer om nestekjærlighet og om folk som VET hvordan verden er skrudd sammen så er det bare å sjekke miffs diskusjonsforum. Elskverdige mennesker som frekventerer det stedet.

Denne fyren her er nok innom i ny og ne: http://www.dagsavisen.no/debatt/article2076056.ece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...