Gjest fortvilaa Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 kjæresten min og jeg har vært sammen i over 1år nå. for litt siden sa han at han elsket meg, selv var jeg ikke "helt der" enda(han sa det da jeg hadde spysjuka...). Nå derimot, etter mye om og men om vi burde være sammen eller ikke, føler jeg at situasjonen har snudd seg. Jeg vet ikke om jeg elsker han, men er livredd for å miste han. Han sier han vil være lenge sammen med meg, vi har planlagt sommerferie.. Uansett, han har ikke sagt han elsker meg igjen, for jeg tror ikke at han gjør det. Men nå føler jeg det er helt forferdelig, for jeg ønsker så sterkt å høre det.. Mangen andre par rundt oss "elsker hverandre", og jeg ønsker det samme.. Nå bruker jeg mye tid på å tenke på dette, noe som hemmer meg fra å være meg selv fullt ut! Hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Sier han utrolig glad i deg da? Selv det ordet betyr jo veldig mye! Tror han var veldig usikker og vet ikke helt hva de tre ordene egentlig betyr. Veldig dårlig timing av han og si det første gang når du er fyllesjuk da........ Har dere det bra sammen og trives i hverandes selskap og liker hverandre, så ja, da ville ikke jeg gått rundt å bekymra meg mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå