Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Er det stressende for en dame når en gutt spør når de får mensen? Om de har mensen? Greia er det at jeg har syyyyyyykt lyst på dama mi, men blitt en liten kræsj nå pga. noen småblødninger og at hun nå snart får mensen, men husker ikke når. Ska jeg bare drite i det og la hun ta initiativ til sex ?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Det burde være helt greit at du spør, så vet du hvor landet ligger Men det er ikke sikkert hun kan gi deg noe konkret svar på når hun får mensen, ettersom det for mange kan være ganske uforutsigbart.
Trampe Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Bare spør du, det gjør da vel ikke noe. Men ikke alle er så hyppe på å ha sex i tida før mensen, så det kan også være lurt å la henne ta initiativet
Gjest LoisLane Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Du virker litt desperat. Kan du ikke prøve å forføre henne - hun sier sikkert fra hvis hun har mensen?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Aha, klokt valg. Det ska jeg gjøre! Blir mer spennende da... Bare håper det går løpet ut da. Hm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå