Gjest ~ Therese ~ Skrevet 3. desember 2002 #1 Skrevet 3. desember 2002 Hejsann! Jeg har bittelitt problemer med å finne en fin gave til kjærsten min (som de fleste andre jeg også kjenner har). Alle sammen går rundt å spør hverandre om tips, men vi kommer ikke noe vidre..! :o Vi vil gi dem noe personlig, og ikke akkurat standard gavene.. Noe som sier at vi bryr oss.. Jeg har vært sammen typen min i litt over ett år nå, og aaaner ikke hva jeg skal kjøpe/lage til han..! Har dere noen gode tips her? Hva er det mest personlige du har gitt til noen før? Håper det er noen som svarer da! Lykke til med juleshoppingen!
Catzy Skrevet 3. desember 2002 #2 Skrevet 3. desember 2002 Dette er vel den femte tråden som er startet om dette temaet. Kanskje lete fram de andre og lese der? På den annen side, jeg er ganske clueless i år. De to første årene har han fått en kul genser + noe annet. Den ene bruker han masse, den andre har jeg sett ham i ca 3 ganger... Hva driver han med av hobbier? Er det noen av dem du egentlig ikke bryr deg om, så kan du jo prøve å late som om du bryr deg nå, og finne noe som passer til den hobbyen. Eller hvis det er en hobby dere deler, så vet du vel hva han kunne ønske seg. Ellers er en reise et eller annet sted aldri å forakte. Trenger ikke være så langt, noen timers reise til et rimelig hotell for en helg burde være overkommelig. For de mer pengesterke er en uke i Italia et hett tips! Catzy
Ana Skrevet 4. desember 2002 #3 Skrevet 4. desember 2002 En god ide synes jeg, er å lage en utklippsbok/album, som på en måte forteller historien fra dere ble sammen og til nå (hvis dere har vært sammen en stund, da). Der kan du lime inn bilder, kinobilletter etc., og skrive små historier, sitater o.l. Vet at min kjæreste hadde blitt kjempeglad for en sånn gave. Når det gjelder kjøpegaver har jeg ikke like mange gode ideer til personlige gaver, men det er alltid lurt å gå ut ifra interessene hans. Kjæresten min er litt kunstnerisk av seg, men har aldri råd til ordentlige tegne- og malesaker, så i år får han et sett med gode blyanter, kullstifter o.l, et sett med akvarellmaling og et bordstaffeli. Hadde planer om å kjøpe en DVD-spiller til ham, men ville gi noe litt mer personlig (kanskje han får det til bursdagen). Hvis han er interessert i musikk; konsertbilletter, en biografi om favorittartisten (hvis han liker å lese), hvis han spiller et instrument; en bok med noter/tabs til sanger fra en artist han liker.... Du skjønner sikkert tegningen Har ett godt råd: Ikke kjøp klær, hvis du har lyst til å gi noe personlig/noe som betyr noe. Ga klær til kjæresten min et år, han ble jo glad for dem, men det var liksom ikke noe spesielt, og jeg angret med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå