Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Når man elsker en person så vier man hele livet sitt til den personen. Men hva betyr det å være glad i en person? Nå tenker jeg på et venne-forhold, men fra et kjæreste-ståsted.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Rettelse: Nå tenker jeg IKKE på et venne-forhold, men fra et kjæreste-ståsted.
Arkana Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Det kan vel være individuelt. Hva "jeg er glad i deg" betyr har utviklet seg for meg i forholdet vårt. Helt i begynnelsen av forholdet betydde det mer "jeg bryr meg om deg, liker deg, har gode følelser for deg osv", uten den virkelig dype tilhørigheten og kjærligheten som utviklet seg etterhvert. Men nå mener jeg akkurat det samme med "jeg er glad i deg" som "jeg elsker deg", bare at jeg ønsker å spare "jeg elsker deg" til anledninger når jeg virkelig føler det sterkt, derfor sier jeg "jeg er glad i deg" mest i hverdagen.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Jeg vet heller ikke hvordan man kan svare på noe slikt.. Men jeg vet jeg er veldig, veldig glad i en person - og det kommer aldri til å ende. Jeg tror det kan ha noe med måten noen treffer hverandre på. Rett i hjertet liksom. Det bare går rett hjem Sånn føltes det for meg i hvertfall.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Man kan bry seg om folk man ikke kjenner. Men er man glad i noen, så kjenner man vel vedkommende. Å være glad i en person er sterkere enn å bry seg om en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå