Jasmin Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 ...jeg VET at det er ansvarsfullt... ...og til tider kan det nok være veldig krevende... :hår: ...slitsomt også, kanskje...? ...det er ikke disse svarene jeg sikter til... Tenk etter nå foreldre: Hva er det "gøyeste" med å ha barn?
Velvet Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Oi, det er så mye som er gøy med barn. Når de begynner å snakke og når de snakker i hele setninger. Det er ikke få ganger jentungen har kommet med gullkorn som virkelig trener lattermusklene. Når hun og hennes søskenbarn leker og oppfører seg som miniatyrvoksne. Det var veldig morsomt den gangen på Rema 1000 da snuppa (3 år) fikk øye på hyllene med damebind og ropte høyt utover lokalet: "Mamma bruker biind, mamma bruker bind med bløø i".
Gjest Gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Ja det er utrolig mange artige episoder, og hver alder har virkelig sin sjarm.
:-) anna Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har ei lita tulle på ett og et halvt. Hun får meg til å le hver dag. Bare av sånne småting som hun gjør. Hun hermer etter oss hele tiden, synger og danser og blir tegneseriesint med sparking i gulvet. Av og til så er hun bare så nydelig rar. Sønnen min på fem er er morsom å ha lange samtaler med. Han imponerer meg med alt han tenker og skjønner. Og han sier stadig vekk morsomme ting. Med vilje eller uten vilje. Begge er to av mine favorittpersoner her i verden. Jeg elsker å være sammen med de. Prate med de, lese for de eller bare kose mens de ser på barne tv. Å ha barn ER morsomt.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Vel, mine to er alltid uvenner, krangler omtrent støtt, sladrer på hverandre, den ene sparker og den andre hylskriker, ødelegger hverandres ting, MEN........ det er ikke måte på hvor gode venner de er når de BEGGE har noe å skjule fra meg og gubben, eller skal finne på noe bøll. Da er de nesten litt søte og artige....
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 De er søte, sjarmerende, morsomme og alt mulig mens de er små. Og så blir de tenåringer.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 De er søte, sjarmerende, morsomme og alt mulig mens de er små. Og så blir de tenåringer. ← Og denne ler jeg av *har tenåring i huset*
Velvet Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 De er søte, sjarmerende, morsomme og alt mulig mens de er små. Og så blir de tenåringer. ← Det er ennå lenge til. Takk og pris.
Gjest LoisLane Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Jeg ler utrolig mye av min morsomme tenåring. Av tiåringe med den lune, overraskende humoren og det gode smilet. Og den jentesøte sjuåringen med plutselig rå humor. Og den supersøte, morsomme fireåringen!
LilleMy Skrevet 8. mai 2006 #11 Skrevet 8. mai 2006 Og denne ler jeg av *har tenåring i huset* ← Her har vi i "alle" aldre - og nok av latterkuler og utfordringer daglig Joda, det er gøy (i tillegg til alt det andre)!
Gjest marthepia Skrevet 8. mai 2006 #12 Skrevet 8. mai 2006 Oi, det er så mye som er gøy med barn. Når de begynner å snakke og når de snakker i hele setninger. Det er ikke få ganger jentungen har kommet med gullkorn som virkelig trener lattermusklene. Når hun og hennes søskenbarn leker og oppfører seg som miniatyrvoksne. Det var veldig morsomt den gangen på Rema 1000 da snuppa (3 år) fikk øye på hyllene med damebind og ropte høyt utover lokalet: "Mamma bruker biind, mamma bruker bind med bløø i". ←
Velvet Skrevet 8. mai 2006 #13 Skrevet 8. mai 2006 Eller som min lille, som ropte ut da vi så macho reklame for Gillette på kino: "Mamma, hva er det?" "Det er barberhøvel, som menn bruker fordi de har skjegg. Sånn som pappa har." "Åja, men du trenger det du også mamma, for du har skjegg på leggene du!" *Spredt og undertrykt humring fra salen.... :grine2: * ←
Gjest Gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #14 Skrevet 8. mai 2006 Eller som min lille, som ropte ut da vi så macho reklame for Gillette på kino: "Mamma, hva er det?" "Det er barberhøvel, som menn bruker fordi de har skjegg. Sånn som pappa har." "Åja, men du trenger det du også mamma, for du har skjegg på leggene du!" *Spredt og undertrykt humring fra salen.... :grine2: * ←
Tiit Skrevet 8. mai 2006 #15 Skrevet 8. mai 2006 Kjempeartig å ligge i senga om kvelden og prate og skøye med feks Ibsens ripsbusker og andre buskvekster, og le til krampa tar oss. Eller se på den lille breakedanseren som tar ut alle kreftene i voldsomme bevegelser på golvet. Eller se Idol i lag med ei som sitter med kose-smil om munnen når de synger kjærlighetssanger. Artig å være på tur og se på han som spikker de fineste pølsespiddene i hele verden. Og artig å høre om alt de kan om dyr og natur og himmelrommet og den store, vide verden. Det ER artig!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 8. mai 2006 #16 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Nåååh Skulle ønske jeg hadde barn når jeg leser dette Endret 8. mai 2006 av *MissA*
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #17 Skrevet 8. mai 2006 Det er slitsomt. Det er slamming med døren, sparking i dørene (bel hull i vår her forleden!), tenåringer slarver og svarer stygt, og de rydder ikke rommene sine. Når de er små er det bleier og søl, når de begynner på skolen er det deilig å slippe dem for en stund. Så blir de endelig 18 år og man kan begynne å kysse på mannen sin igjen: hvis han ikke har stukket av for lengst!
Velvet Skrevet 8. mai 2006 #18 Skrevet 8. mai 2006 Det er slitsomt. Det er slamming med døren, sparking i dørene (bel hull i vår her forleden!), tenåringer slarver og svarer stygt, og de rydder ikke rommene sine. Når de er små er det bleier og søl, når de begynner på skolen er det deilig å slippe dem for en stund. Så blir de endelig 18 år og man kan begynne å kysse på mannen sin igjen: hvis han ikke har stukket av for lengst! ← Hva er det vi egentlig utsetter oss for? Frivillig, enda til.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #19 Skrevet 8. mai 2006 Hva er det vi egentlig utsetter oss for? Frivillig, enda til. ← Ja, si det. Mange kvinner forstår ikke at de har sløst bort livene sine før de er 50 år og bitre, etter mange års barneoppdragelse og arbeid i heimen. Mannen takker ikke, han ville bare ha sex. Barna er også utakknemlige og lager egne reder. Ikke rart det er mange bitre kvinner!
Velvet Skrevet 8. mai 2006 #20 Skrevet 8. mai 2006 Ja, si det. Mange kvinner forstår ikke at de har sløst bort livene sine før de er 50 år og bitre, etter mange års barneoppdragelse og arbeid i heimen. Mannen takker ikke, han ville bare ha sex. Barna er også utakknemlige og lager egne reder. Ikke rart det er mange bitre kvinner! ← Snakk for deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå