Gjest Lo Lo Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Har hørt at det er viktig å bruke rett glidemiddel når man skal ha anasex, noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Har hørt at det er viktig å bruke rett glidemiddel når man skal ha anasex, noen som vet? ← Neida, du trenger ikke bekymre deg for rent glidemiddel. Det er ikke akkurat sterilt der inne - så alt går!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Har hørt at det er viktig å bruke rett glidemiddel når man skal ha anasex, noen som vet? Les før du svarer
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Har hørt at det er viktig å bruke rett glidemiddel når man skal ha anasex, noen som vet? ← Silikon basert
Gjest itla Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 (endret) Vi har funnet frem til et som er "spesiallaget" til analsex - selv om det funker flott andre steder også. Det heter Aquaglide anal - det sier kanskje seg selv at det er vannbasert? De har det Kondomeriet, ihvertfall. Vi har prøvd mye, og foretrekker vannbaserte - silikon har en interessant effekt i ettertid på meg. Endret - trykkleif. Endret 9. mai 2006 av itla
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2006 #6 Skrevet 10. mai 2006 Vi har funnet frem til et som er "spesiallaget" til analsex - selv om det funker flott andre steder også. Det heter Aquaglide anal - det sier kanskje seg selv at det er vannbasert? De har det Kondomeriet, ihvertfall. Vi har prøvd mye, og foretrekker vannbaserte - silikon har en interessant effekt i ettertid på meg. Endret - trykkleif. ← Nå ble jeg nesten litt nysgjerrig på den "interessante effekten" på deg...
Gjest itla Skrevet 10. mai 2006 #7 Skrevet 10. mai 2006 *ler* Vel, jeg kan jo si så mye som at silikon er "glattere" enn vann... Uff... holder meg til vannbasert, ja!
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #8 Skrevet 11. mai 2006 *ler* Vel, jeg kan jo si så mye som at silikon er "glattere" enn vann... Uff... holder meg til vannbasert, ja! ← hehe, okei
Daiquiry Skrevet 11. mai 2006 #9 Skrevet 11. mai 2006 Vi bruker først anal eaze, det er litt bedøvende, så bruker vi vannbasert glidemiddel. Synes det glir best...
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2006 #10 Skrevet 12. mai 2006 Vi bruker først anal eaze, det er litt bedøvende, så bruker vi vannbasert glidemiddel. Synes det glir best... ← jeg husker ene gangen jeg prøvde anal ease, det endte med bedøvede lepper som jeg tilslutt ikke hadde følelse i
Daiquiry Skrevet 12. mai 2006 #11 Skrevet 12. mai 2006 Oj!!! Det er kjedelig.... Det har jeg aldri opplevd...Men det kan ikke ha vært særlig morsomt....
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #12 Skrevet 13. mai 2006 jeg husker ene gangen jeg prøvde anal ease, det endte med bedøvede lepper som jeg tilslutt ikke hadde følelse i ← Majones eller margarin er fint nok --- Dameromper er deeeiiiiliiig
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #13 Skrevet 14. mai 2006 Oj!!! Det er kjedelig.... Det har jeg aldri opplevd...Men det kan ikke ha vært særlig morsomt.... ← hehe, nei, det var ikke noe morsomt. Derfor den kremen ikke blir brukt mer!
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2006 #14 Skrevet 14. mai 2006 hehe, nei, det var ikke noe morsomt. Derfor den kremen ikke blir brukt mer! ← Som sagt Majones/Margarin - kan være like bra!
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2006 #15 Skrevet 15. mai 2006 jeg husker ene gangen jeg prøvde anal ease, det endte med bedøvede lepper som jeg tilslutt ikke hadde følelse i ← Bedøvede LEPPER? brukte du det foran eller bak, begynte bare å lure litt her, for man har ikke akkurat lepper i analen vel..?
*phair* Skrevet 15. mai 2006 #16 Skrevet 15. mai 2006 Jeg sverger til silikonbasert glidemiddel. Synes at vannbaserte ofte blir "tørre" ettrhvert. Jeg kan trygt anbefale Pjur sitt silikonbaserte som er beregnet på kvinner. Skulle gjerne ha lagt ved en link, men det får jeg ikke lov til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå