brud 03062006 Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Vil virkelig advare andre mot å bruke denne useriøse nettbutikken! Jeg har bestilt slør og brudepikekjole fra Elisabeth på brudeshop.com for ca 2 måneder siden... Det skulle komme om 3-4 uker.. Jeg ringte da igjen - og da var det rett rundt svingen. Når jeg så ringte og purret igjen for ca en mnd siden var det umulig å oppnå kontakt, verken telefoner eller mail besvares... Jeg fikk kontakt når jeg fant hjemmenummeret hennes - og fikk som forklaring at hun hadde fått feile mål til brudepikekjolen og skulle sende slør og kjole i neste uke.. Det har ennå ikke kommet - og jeg unner ingen andre følesen av å sitte uten slør og brudepikekjole 1 mnd før bryllup!! Det hører med til historie at jeg ringte igjen nå for 2 dager siden hjem til henne - fikk selvsagt ikke henne på tlf - men mannen som skulle be henne ringe tilbake - har ikke hørt noe!! Brudeshop.com er virkelig en useriøs nettbutikk som lover og lyger, og unngår å ta telefon istedet for å gi en ordentlig forklaring og fortelle meg om jeg kommer til å få det jeg har bestilt eller ikke!!! Mvh Brud som må ut og finne slør og brudepikekjole ...
*Emma* Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Huff så kjipt. Håper det ordner seg for deg Har selv sett på slør erfra men etter flere mailer uten svart tilbake droppet jeg dem!
Huldra:) Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Kjekt å vite... Håper det ordner seg for din del da
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Oi, så kjipt , men må bare si at selv har jeg fått svar på alle forespørsler jeg har sendt til nettbutikken, og også fått det jeg har handlet derfra til rett tid.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Har hørt om dette før, men jeg må innrømme at jeg ikke husker hunre prosent om det var brudeshop.. Jeg mener det, men kan ikke si det helt sikkert.
-TeddyToria- Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Jeg vil også bare si at jeg kun hatt positive erfaringer...men har hørt om flere som har negative! Jeg tror kanskje at Elisabeth ikke klarer å styre alt det alene, enn hvor mye hun vil - at hun har tatt seg litt vann over hodet og helt klart burde fått en ansatt eller to som kunne hjelpe henne med å svare på henvendelser +++ Dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå