womanpower Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Hei. Jeg klikket på f.eks Clinique All about eyes 191 kr for en men All About Eyes ( Unboxed ) koster 148 kr. Jeg forstår ikke hva forskjell mellom en vanlig og en unboxed (sett på flere steder) Unboxed er vel en nøytral pakning?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #2 Skrevet 9. mai 2006 Unboxed vil si at produktet blir levert uten esken. Har bestilt "Clinique All about eyes" unboxed fra Strawberrynet produktet da var teipet rund lokket og den var helt fin når jeg åpnet den. Den lille esken som produktet ligger i skal uansett kastes.
IdaC Skrevet 9. mai 2006 #3 Skrevet 9. mai 2006 Men det kan også være brukt (prøve). Det er som regel ikke det, men sikkert greit å ha i bakhodet.
CheapChampagne Skrevet 9. mai 2006 #4 Skrevet 9. mai 2006 Men det kan også være brukt (prøve). Det er som regel ikke det, men sikkert greit å ha i bakhodet. ← De kan da vel ikke selge brukte produkter uten å opplyse om det!?
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #5 Skrevet 9. mai 2006 Men det kan også være brukt (prøve). Det er som regel ikke det, men sikkert greit å ha i bakhodet. ← Ja det skjedde meg engang. Fikk en krem som helt klart var tatt av+full av hår og dritt.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #6 Skrevet 9. mai 2006 Ja det skjedde meg engang. Fikk en krem som helt klart var tatt av+full av hår og dritt. ← Seriøst?? Det er vel ikke lov å selge brukte produkter når de framstår som nye i nettbutikken?
womanpower Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2006 Ja det skjedde meg engang. Fikk en krem som helt klart var tatt av+full av hår og dritt. ← herregud aldri i livet vil jeg kjøpe unbox lissom, høres helt ekkelt ut! men.. da griser de til kremen og slik, er da lov??
IdaC Skrevet 9. mai 2006 #8 Skrevet 9. mai 2006 Det blir jo litt feil å si at det ikke er opplyst om det. Det står jo unboxed.
Søtpotita Skrevet 9. mai 2006 #9 Skrevet 9. mai 2006 Det blir jo litt feil å si at det ikke er opplyst om det. Det står jo unboxed. ← Men ikkje "used"...
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #10 Skrevet 9. mai 2006 Trodde unboxed var for å spare plass/porto jeg.. Ikke at de muligens kunne være brukt!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2006 #11 Skrevet 9. mai 2006 "Unboxed" kan godt være prøver og prøver ser sjelden særlig pene ut etter å ha stått framme i et parfymeri en periode iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå