Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er kanskje ikke måten å gjøre dette på, men tenkte å be om råd her inne siden jeg skal bestille produktet fra SN.

Jeg bruker fra før YSL Touch Éclat med farge nr.2, kjøpt på parfymeri. Hun jeg snakket med der sa jeg burde ha nr.1 i Magic Concealer. (Jeg er blond, og lys i huden, men blir ganske gyllen brun om sommeren)

Noen der ute som bruker både Touch Éclat og Magic Concealer og kan si hvilke nyanser som er ca like?

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet (endret)

Jeg er veldig lys i huden og syns nesten nr 1 er litt for lys. Den er nærmest hvit med litt rosatone. Kanskje du burde teste den på parfymeri først?

Jeg har også den saken fra YSL, nr 1, og de er nokså lik i fargen.

Endret av KATTAstrofe
Skrevet

Burde vel egentlig teste den først ja. Får bare slike plutselige shoppingkick som er vanskelige å kontrollere. Hehe :)

Skrevet

Dette lurer jeg også på!

Jeg har også LYS hud, men synes nr 1 i YSL blir for lys og har derfor også nr.2 der som jeg liker bedre.

Har så lyst å prøve magic consealer under øynene for jeg har jo hørt så mye bra om den! Så jeg abbonerer på tråden....

Skrevet

Jeg bruker nr 1 i Touch Eclat og nr 2 i Magic concealer. Jeg bruker kun Touch Eclat som highlighter og som consealer under øynene, derfor like jeg at den er litt lys. MC bruker jeg på ujevnheter. Jeg er også ganske lys i huden, men nr 1 i MC er alt for lys for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker 02 medium i begge, jeg. YSLs medium er lysere enn HRs medium, men det funker allikevel. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Forskjellen på YSL nr 1 og 2 er ikke i mørkhetsgrad, men i undertone. Begge er lyse; nr 1 er rosatonet, mens nr 2 er mer gultonet.

Skrevet
Forskjellen på YSL nr 1 og 2 er ikke i mørkhetsgrad, men i undertone. Begge er lyse; nr 1 er rosatonet, mens nr 2 er mer gultonet.

Oki! Kjekt å vite :)

Og for Magicen da? Er det noe tilsvarende der?

Gjest Gjest
Skrevet

Uff har nettopp kjøpt en i lyseste fargen :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet

Magic Concealer i light er veldig, veldig lys og rosatonet! Medium passer de aller fleste. Den er også lys, men gultonet.

Gjest gjesta
Skrevet

Sier meg enig i det som står over. Har selv kjempe lys hud, og må gjerne ha det lyseste som er å oppdrive av foundationere og concealere generelt. Likevel er nr. 1, av MC litt i det lyseste lagets også for meg.. Liker den ellers veldig godt!

Skrevet

Tusen takk for tilbakemelding alle sammen! Da blir det nok en i nyanse nr.2 på meg. Shoppe shoppe...Internett er skummelt dyrt...

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Tusen takk for tilbakemelding alle sammen! Da blir det nok en i nyanse nr.2 på meg. Shoppe shoppe...Internett er skummelt dyrt...

Billig, men likevel dyrt ;)

Skrevet
Jeg bruker nr 1 i Touch Eclat og nr 2 i Magic concealer. Jeg bruker kun Touch Eclat som highlighter og som consealer under øynene, derfor like jeg at den er litt lys. MC bruker jeg på ujevnheter. Jeg er også ganske lys i huden, men nr 1 i MC er alt for lys for meg.

Jeg bruker de samme nyansene av begge på akkurat samme måte :)

Skrevet

Tror nr 2 passer de fleste. Som skrevet over, nr 1 er rosatonet, mens nr 2 er mer gutonet og er mere passe i allefall om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...