Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er alt dere skriver om sant når det gjelder erfaringer o.l.Hender det at dere juger med en aldri så liten løgn noen ganger?

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Nei, ikke som jeg kan huske.

Gjest Elfrida
Skrevet

'Names have been changed to protect the innocent'

Hvis jeg skriver om familie, venner og bekjente hender det jeg endrer på detaljer slik at det ikke uten videre skal gå an å identifisere personen.

Skrevet

Nei, jeg lyver ikke. Men som Elfrida hender det jeg utelater informasjon enten for at de jeg kjenner ikke skal bli så lett gjenkjent eller rett og slett fordi det kanskje ikke er alle deler av livet mitt jeg ønsker å dele med folk på KG.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Nei, hvorfor skal jeg ønske å lyge her inne?

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, jeg er kanskje altfor ærlig..

Gjest Bellatrix
Skrevet
'Names have been changed to protect the innocent'

Hvis jeg skriver om familie, venner og bekjente hender det jeg endrer på detaljer slik at det ikke uten videre skal gå an å identifisere personen.

Jepp. Skriver ikke alt i detalj, men ser ingen grunn til å juge.

Gjest gjest1
Skrevet

Nope, ser ikke helt grunnen til det.

Gjest 1111
Skrevet

Nei, det ser jeg i alle fall ingen grunn til. Er nok heller litt for ærlig :ler:

Skrevet

Nei, det er ingen anledning til å direkte juge mener nå jeg! Her er vi jo anonyme uansett, så hvorfor juge. Enig med Elfrida ;)

Skrevet

Nei!

Men, noen ting unlater jeg selvfølgelig å fortelle..

Skrevet

Jeg har aldri følt det store behovet for å lyve på nett.

Skrevet
Regelen "man trenger ikke si alt som er sant, men alt man sier skal være sant" synes jeg er grei her som ellers.

Det var jammen en bra regel. :noterer:

Gjest Emera
Skrevet

Nei, å lyve ser jeg ikke behov for.

Regelen "man trenger ikke si alt som er sant, men alt man sier skal være sant" synes jeg er grei her som ellers.

Skrevet

Hvordan kom mitt innlegg over Emeras? :klø:

Gjest Emera
Skrevet
Det var jammen en bra regel. :noterer:

Hehe, nå kom sitatet ditt før innlegget mitt... Det er bare fordi jeg slettet mitt innlegg og skrev et nytt og du rakk å komme inn før meg. :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, følger regelen om at man trenger ikke si alt som er sant, men alt man sier skal være sant ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Små modifiseringer av sannheten tillater jeg meg innimellom hvis det trengs, ellers bare utelater jeg informasjon. Men jeg lyver ikke egentlig!

Gjest King James
Skrevet (endret)

tja kanskje noen hvite løgner...Og jeg kan innrømme at jeg ikke er så negativ til kjærlighet og ekteskap som jeg framstiller meg..

Endret av King James

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...