Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Er alt dere skriver om sant når det gjelder erfaringer o.l.Hender det at dere juger med en aldri så liten løgn noen ganger?
Gjest Elfrida Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 'Names have been changed to protect the innocent' Hvis jeg skriver om familie, venner og bekjente hender det jeg endrer på detaljer slik at det ikke uten videre skal gå an å identifisere personen.
Arkana Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Nei, jeg lyver ikke. Men som Elfrida hender det jeg utelater informasjon enten for at de jeg kjenner ikke skal bli så lett gjenkjent eller rett og slett fordi det kanskje ikke er alle deler av livet mitt jeg ønsker å dele med folk på KG.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Nei, hvorfor skal jeg ønske å lyge her inne?
Gjest Bellatrix Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 'Names have been changed to protect the innocent' Hvis jeg skriver om familie, venner og bekjente hender det jeg endrer på detaljer slik at det ikke uten videre skal gå an å identifisere personen. ← Jepp. Skriver ikke alt i detalj, men ser ingen grunn til å juge.
Gjest 1111 Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 Nei, det ser jeg i alle fall ingen grunn til. Er nok heller litt for ærlig
Gjest tja Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Nei, det er ingen anledning til å direkte juge mener nå jeg! Her er vi jo anonyme uansett, så hvorfor juge. Enig med Elfrida
Jasmin Skrevet 8. mai 2006 #11 Skrevet 8. mai 2006 Nei! Men, noen ting unlater jeg selvfølgelig å fortelle..
Velvet Skrevet 8. mai 2006 #12 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har aldri følt det store behovet for å lyve på nett.
Velvet Skrevet 8. mai 2006 #13 Skrevet 8. mai 2006 Regelen "man trenger ikke si alt som er sant, men alt man sier skal være sant" synes jeg er grei her som ellers. ← Det var jammen en bra regel. :noterer:
Gjest Emera Skrevet 8. mai 2006 #14 Skrevet 8. mai 2006 Nei, å lyve ser jeg ikke behov for. Regelen "man trenger ikke si alt som er sant, men alt man sier skal være sant" synes jeg er grei her som ellers.
Gjest Emera Skrevet 8. mai 2006 #16 Skrevet 8. mai 2006 Det var jammen en bra regel. :noterer: ← Hehe, nå kom sitatet ditt før innlegget mitt... Det er bare fordi jeg slettet mitt innlegg og skrev et nytt og du rakk å komme inn før meg.
Gjest Gjesta Skrevet 8. mai 2006 #18 Skrevet 8. mai 2006 Nei, følger regelen om at man trenger ikke si alt som er sant, men alt man sier skal være sant
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2006 #19 Skrevet 8. mai 2006 Små modifiseringer av sannheten tillater jeg meg innimellom hvis det trengs, ellers bare utelater jeg informasjon. Men jeg lyver ikke egentlig!
Gjest King James Skrevet 8. mai 2006 #20 Skrevet 8. mai 2006 (endret) tja kanskje noen hvite løgner...Og jeg kan innrømme at jeg ikke er så negativ til kjærlighet og ekteskap som jeg framstiller meg.. Endret 8. mai 2006 av King James
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå