Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Da jeg var på make up store for ikke så lenge siden, brukte hun damen i butikken en kost til å påføre fundation med. Hun sa det er vanlig for make up artister. Hun sa også det er lettere å påføre med kost og det er mye bedre enn svamp + mer økonomisk.

Jeg kan ikke se for meg å bruke en stor kost til å legge fundationen.

Gjør noen av dere det? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

jeg bruker kost men jeg bruker jo mineralfoundation og det er jo pudder så noe annet blir jo umulig. kan tenke meg at en make up artist ville brukt en pensel til å påføre flytende foundation, ikke en stor kost!

Skrevet

Kost :icon_question:

Hvordan var konsistensen på den foundation da? og var det en helt vanlig kost som man bruker til å påføre pudder?

Gjest Shoegal i.i.
Skrevet

Det var sikkert en foundationbørste/-kost som ble brukt. Det er en flat og ofte litt stiv (i alle fall i starten) kost med ganske rund tupp. Jeg påfører aldri foundation med svamp, bruker enten foundationkost eller fingrene.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Er det snakk om pudder eller flytende? Jeg bruker fingrene til flytende og kost til pudder.

Skrevet

Jeg bruker fingrene, kost virker veldig tungvindt. Og jeg får et bra resultat ved bruk av fingrene.

Har lest flere steder at det er best å påføre med fingrene, fordi varmen fra hendene får foundationen til å smelte inn i huden.

Gjest gjest1
Skrevet
Er det snakk om pudder eller flytende? Jeg bruker fingrene til flytende og kost til pudder.

Flytende :)

Gjest gjest1
Skrevet
Kost :icon_question:

Hvordan var konsistensen på den foundation da? og var det en helt vanlig kost som man bruker til å påføre pudder?

Det var en vanlig fundation. For meg så det ut som en helt vanlig tykk kost.

Gjest gjest1
Skrevet
jeg bruker kost men jeg bruker jo mineralfoundation og det er jo pudder så noe annet blir jo umulig. kan tenke meg at en make up artist ville brukt en pensel til å påføre flytende foundation, ikke en stor kost!

Hun brukte en stor kost og ikke en pensel ;)

jeg regner med det ville tatt en evighet å påføre fundation med en pensel... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg bruker fingrene, kost virker veldig tungvindt. Og jeg får et bra resultat ved bruk av fingrene.

Har lest flere steder at det er best å påføre med fingrene, fordi varmen fra hendene får foundationen til å smelte inn i huden.

Jeg synes det blir så klattete å påføre med fingrene, så jeg bruker en god svamp til å påføre det med (kanebo sin er favoritten)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...