Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Går det ann å bytte varer en har bestillt hos H&M visst en har prøvd klærne? Sendte mail til de å spurte om de, å svare var at en kan bytte klær som ikke er brukt. Men det ga meg ikke svar på det jeg lurte på!
Elze Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Det er selvsagt lov å prøve klærne! Jeg har alltid prøvd klærne som jeg har byttet. Det er jo som regel fordi de ikke passer at jeg vil bytte dem Det blir jo som i en butikk, du går inn i et prøverom, prøver klærne på, henger dem tilbake hvis du ikke vil ha dem. Men jeg har aldri sendt tilbake klær som jeg har brukt, dvs hatt på meg mer enn maks noen få minutter.
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Takk for svar Men det bruker jo å stå på de posene klærne ligger i at visst forseglingen er brutt så kan man ikke bytte... For det er jo litt kjipt visst jeg bestiller klær å de ikke passer så kan ikke jeg bytte de..
Gjest Binna Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Det er vel bare undertøy som er forseglet, truser og bikinitruser ol. Det får man ikke byttet NOE STED av hygieniske årsaker. (selv om noen butikker tillater deg å prøve bikinitruser utenpå ditt eget undertøy) Endret 8. mai 2006 av Binna
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Sist gang jeg bestillte fra H&M var alle klærne forseglet.
Mint Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Sist gang jeg bestillte fra H&M var alle klærne forseglet. ← Klærne er vel bare pakket inn i plast? Det er ikke det samme som "forseglet". Om en vare er forseglet er den pakket inn i f.eks plast med tydelig merking hvor det kommer frem at pakningen ikke må brytes om varen skal byttes. Omtrent som når du kjøper en CD. Tror ikke det vil være noe problem å få byttet klærne.
Gjest lillelou Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 (endret) Så vidt jeg vet, gjelder rett til bytting enda sterkere ved kjøp via postordre/internett enn via butikk. Det er kun hvis klærne er synlig brukt,lukter røyk etc at de kan nekte. Man stiller mye sterkere som postordrekunde enn som vanlig butikk-kunde,for da da er leverandøren forpliktet til å bytte eller refundere varen.Ved butikkjøp er bytting kun en ekstraservice fra butikkens side,og ikke lovpålagt. Endret 8. mai 2006 av lillelou
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Ok. Takk for svar alle sammen Da sender jeg inn en bestilling til H&M
Spirito Skrevet 8. mai 2006 #9 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har byttet masse klær fra H&M Rowells etter å ha pakket de ut av plasten, intet problem!
Gjest itla Skrevet 8. mai 2006 #10 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har byttet masse klær fra H&M Rowells etter å ha pakket de ut av plasten, intet problem! ← Samme her, enkelte ganger har jeg sendt tilbake nesten alt. Funker så bra, så!
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #11 Skrevet 8. mai 2006 Selvfølgelig kan du bytte klærne selv om du har prøvd dem! Du kjøper da ikke alle klærne du prøver i butikken heller. Må jo prøve dem for å finne ut om de passer! Guri malla altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå