Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Min kjæreste og jeg har vært sammen noen måneder, og blir snart samboere. Et par ganger nå i det siste så har han stukket inn en finger i nr 2, og beveget den frem og tilbake, er ganske deilig, men vil det si at han ønsker å ta meg der? Er redd for å spør ham, er litt flaut synes jeg. Er dette en normal ting å gjøre?
Gjest Gamle Alex Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Hvis dere skal bli samboere synes jeg det er ille at du ikke tør å spørre ham. Det er ingen av oss her inne som kan vite hva HAN vil. Kommunikasjon er det viktigste i et forhold, også når det kommer til sex. Så ta mot til deg og SPØR
Gjest Herrmann Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Min kjæreste og jeg har vært sammen noen måneder, og blir snart samboere. Et par ganger nå i det siste så har han stukket inn en finger i nr 2, og beveget den frem og tilbake, er ganske deilig, men vil det si at han ønsker å ta meg der? Er redd for å spør ham, er litt flaut synes jeg. Er dette en normal ting å gjøre? ← Ja han ønsker å ta deg der. Ved å bruke fingrene på deg i begynnelsen, finner han ut om du er mottakelig for kos i analåpningen. Får han lov til å føre inn fingrene, vil han tolke det som om du liker dette. Neste steg for han vil være å knulle deg i rompa, og han vil bli svart overrasket og skuffet om du sier nei da etter at han har fått holde på med alt det andre. Så forbered deg på at du snart vil få pikk i rompa di.
Gjest Gamle Alex Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Ja han ønsker å ta deg der. Ved å bruke fingrene på deg i begynnelsen, finner han ut om du er mottakelig for kos i analåpningen. Får han lov til å føre inn fingrene, vil han tolke det som om du liker dette. Neste steg for han vil være å knulle deg i rompa, og han vil bli svart overrasket og skuffet om du sier nei da etter at han har fått holde på med alt det andre. Så forbered deg på at du snart vil få pikk i rompa di. ← Håper ikke dette er et seriøst svar fordi at det stemmer overhode ikke
Gjest Labellamia Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 Hvis dere skal bli samboere synes jeg det er ille at du ikke tør å spørre ham. Det er ingen av oss her inne som kan vite hva HAN vil. Kommunikasjon er det viktigste i et forhold, også når det kommer til sex. Så ta mot til deg og SPØR ← Vel,nå er det vel slik at ikke alle er like åpne og synes det er greit å snakke om slike ting. Alle er forskjellige. Jeg vil også råde gjest til å snakke med sin kjære om dette, men hvis hun synes det er vanskelig, så kan gjest prøve å styre det selv i akten og finne det ut på den måten?
Gjest Herrmann Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Håper ikke dette er et seriøst svar fordi at det stemmer overhode ikke ← Stemmer ikke for hvem? Det er slik jeg ville ha tenkt, så hvorfor ikke kjøresten hennes også?
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Fordi du er spesiell om du blir sur fordi du ikke får ta dama di i 2'ern. Da kan jo dere to være spesielle sammen :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå