Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 Jeg har prøvd å opprette en paypal konto. det står at jeg vil få 4 sifferer på konto utskriften/historien som jeg skal bruke som de siste "final numbers" for at hele dritten skal virke;) jeg gjorde da det, men det fønker ikke!!! hva skjer? skreiv inn gale nummer 3 ganger så blei hele kortet mitt avvist, må bruke samboers kort da;( kan noen hjelpe meg med å si eksakt hvilke nummer man skal bruke?? Plis begynner å haste med å betale selgeren:(
Gjest Hubbis Bubbis Skrevet 8. mai 2006 #2 Skrevet 8. mai 2006 Heisann, du må opprette en paypal konto. Har du det fra før? hilsen Hubbis Bubbis
Gjest Hubbis Bubbis Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Ånei, sorry.. leste ikke hele innlegget.. så bare på emnet jeg skjønner du.. sorry. skal undersøke litt om paypal kontoen min, så skriver jeg mer senere. hilsen, Hubbis Bubbis
Gjest Hubbis Bubbis Skrevet 8. mai 2006 #4 Skrevet 8. mai 2006 Huff, jeg finner ikke ut av det jeg dessverre. Husker dessvere heller ikke hvordan jeg gjorde det med de 4 siffrene. Beklager altså. Jeg husker bare ikke hvordan. men håper noen andre her er klokere enn meg da. hilsen, Hubbis Bubbis
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 takk for svar: nummerene jeg skal lete etter heter: expanded use number
Iceglow Skrevet 8. mai 2006 #6 Skrevet 8. mai 2006 Dette er jeg ikke sikker på om jeg husker rett, og jeg er iverfall ikke sikker på om jeg klarer å forklare det forståelig, men jeg prøver: Du betalte i underkant av 2 dollar inn på paypal kontoen din, stemmer? Når den betalingen er registrert, så dukker det opp en kode der hvor du får beskjed om at du har betalt til det firmaet. Så om du har nettbank er dette i teorien enkelt: du går inn på kontoutskriften, se betalingen til paypal, og der skal det stå en kode på 4 siffer. Det er den du skal bruke. Hos meg stod det: XXXXXXXXXXXXXXXX YY.YY USD 1,95 ZZZZPAYPAL--*EXPUSE ZZZZ er her koden du skal taste inn. Men jeg aner ikke hva du skal gjøre om du har brukt feil kode og det har blitt surr der, opprette ny paypalkonto kanskje? Du mister de 2 dollarene du betalte første gang, kanskje det virker?
Cilla Skrevet 8. mai 2006 #7 Skrevet 8. mai 2006 Slik som Ice Glow skriver det er akkurat slik du skal gjøre det.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #8 Skrevet 8. mai 2006 Dette kan jeg ikke huske at jeg gjorde på min paypal konto. Er det for å vå "verified address" man gjør slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå