mee mee Skrevet 8. mai 2006 #1 Skrevet 8. mai 2006 du skal til afrika, hva vil du pakke i kofferten din? jeg tar med meg en matte
Ugla Skrevet 8. mai 2006 #3 Skrevet 8. mai 2006 Hva går denne ordleken ut på??? :klø: Meg som er dum, eller.....
mee mee Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2006 du skal finne ut systemet i det man tar med seg.. hva vil du ta med deg?
Leo Skrevet 8. mai 2006 #13 Skrevet 8. mai 2006 Afrika? Er det et land? Mulig jeg er helt dum, men i mine øyne er Afrika et kontinent med like store klimamessige og kulturelle forskjeller som Amerika... Sørger for en skikkelig reiseforsikring, jeg, og lar det stå til
Svart Katt Skrevet 8. mai 2006 #14 Skrevet 8. mai 2006 (Er det sånn at man skal ta med noe som begynner på den siste bokstaven på ordet til det den forrige som skrev innlegg tok med, kanskje?)
Ugla Skrevet 8. mai 2006 #15 Skrevet 8. mai 2006 (Er det sånn at man skal ta med noe som begynner på den siste bokstaven på ordet til det den forrige som skrev innlegg tok med, kanskje?) ← Det er det jeg begynner å lure på også... *Roper* mee mee.... Er det riktig??? *Venter på svar*
mee mee Skrevet 9. mai 2006 Forfatter #19 Skrevet 9. mai 2006 neon farget strømpebukse? ← Nikkers? (...aner jeg et system????) ← dette kunne dere ta med dere etter et ekkorn som jeg skrev..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå