Catzy Skrevet 3. desember 2002 #1 Skrevet 3. desember 2002 http://www.somethingawful.com/article.php?id=61 - en oversikt over forskjellige typer brukere av forum og nyhetsgrupper på nettet. Må si jeg kjente igjen mange fra KG... (Nevner ikke nick.) Catzy
Gjest Lea Skrevet 3. desember 2002 #2 Skrevet 3. desember 2002 Jeg kjente også igjen noen ja... muligens meg selv også, men kjente meg igjen i flere av disse "båsene". Artig!
Silfen Skrevet 3. desember 2002 #3 Skrevet 3. desember 2002 Jeg kjente igjen spesielt EN bruker som et Mensa Troll!
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2002 #4 Skrevet 3. desember 2002 Var en del kjente fjes fra hodet mitt der ja.
Anne Mona Skrevet 3. desember 2002 #5 Skrevet 3. desember 2002 Og personligheten til den som han laget dette er en guttunge på 22-25 som har én finger og to kroppshull han stadig putter fingeren i og etterpå lukter på. Det fins da mange flere jentepersonligheter!? Forslag: Frøken Høy-på-pæra ["Det har vært diskutert før, men ... "] Tørrvittga [kjennetegnes ved et he-he i alle innlegg - litt engstlig for at andre ikke skjønne hun er dødsmorsom] Gode-råd-i-alle-tråder-jinta [eplekjekk - leser ikke tidligere innlegg i tråden for det er bare ett korrekt svar, hennes] Klara Klok [distansert og saklig] Sjefa [] 7-årig grunnskole-dama [skrivefeilene er hennes varemerke] Skriver-dialekt-av-prinispp-kona [ikke sms-språk] Genetivapostrof-jenta [skriver alltid Per's og erter på seg alle som vet det heter Pers] Lærerinna [har som mål å utrydde feil genetivapostrofbruk i norsk] Gjesta [erter på seg alle] Gjesta [nybegynner] Gjesta [superbruker som over natta er blitt engslig for å stille ikke-politisk-korrekte spørsmål] Andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå