Gå til innhold

los angeles

mee mee

Anbefalte innlegg

skal til los angelses i sommer.. tips til ting man burde få gjort når man er der? eller bare generelle tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra til Universial Studios. Gå bortover Hollywood Boulevard og se på de berømte stjernene på fortauet. Ta en dag på stranden.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Sørg for å bo i Santa Monica, eller reis iallefall dit og rusle langs stranden, samt shoppinggatene der nede. Lei bil og kjør rundt i Bel Air, Beverly Hills og opp mot Hollywoodskiltet. Gå en runde på Rodeo Drive, spis lunsj på en av uterestaurantene langs Sunset Boulevard. Besøk Universal Studio.

Finn et område med outlets, og kjøp superbillige klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips.. står jo mye i sånn turist info, men ville bare høre det fra noen andre at det er til å anbelfale

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til LA i slutten av måneden og har tenkt å besøke Universal Studios og evt Warner Bros. Skal også en tur innom Getty Center som skal være veldig bra og ikke minst titte rundt omkring i LA. Har hørt at Walk of Fame er nedtur, men kommer nok til å ta en liten tur, bare for å ha gjort det. Santa Monica Beach skal også besøkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

reiser også i begynnelsen av juni...har vært der før..så det meste er sett...husk disneyland da :D south coast plaza for shopping synes jeg er heaven!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilSweetie

Disneyland, Universal studios og Getty er bra! Men LA har ikke så bra sentrum som de fleste andre byer, så lei gjerne bil og kjør til andre steder. Vil spesielt anbefale San Diego, der er det kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Venice Beach samt de små kanalene og broene på Venice anbefales. Mye kule bruktbutikker der også. Og kule barer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Da er jeg tilbake fra ferien min, LA var til min overraskelse bedre enn hva jeg hadde hørt fra andre. Vi bodde rett ved Walk of Fame, etter som det var veldig lettvint mht Universal Studios (som var hovedtingen vi ønsket å gjøre i LA). Universal var veldig bra, tok de fleste attraksjonene og Shrek 4:D var favoritten. Ellers var vi på premieredagen til X-Men på Grauman's Chinese Theatre (stod i hvert fall i 200 m kø), tok bilde av Hollywood-skiltet fra kjøpesenteret Highland (?) og dro ned til Santa Monica. Selve stranden var fin, men det var altfor kaldt å bade, så vi shoppet litt (ikke ute på pieren).

Anbefaler på det varmeste milkshaken på Mel's Drive-in ved Highland/Hollywood Boulevard :).

Ble ikke noe av Getty-senteret og Warners, men det gjorde ingenting.

Men synes San Diego og San Francisco er mye finere byer enn LA, har sikkert mye med størrelsen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...